سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:13 - یکشنبه 30 فروردین 1394

عضو شورای شهر اصفهان:

معاونت اقتصادی در شهرداری اصفهان تشکیل شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اصفهان گفت: جذب سرمایه‌گذاری مشارکتی داخلی و خارجی در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی و تفریحات سالم در اصفهان الزامی بوده که تشکیل معاونت اقتصادی در شهرداری اصفهان یکی از تأکیدات اعضای شورای شهر است.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامحسین صادقیان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم تشکیل معاونت اقتصادی در شهرداری اصفهان اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذاری مشارکتی داخلی و خارجی برای در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی و تفریحات سالم در شهر اصفهان الزامی بوده که در این راستا تشکیل معاونت اقتصادی در شهرداری اصفهان یکی از تأکیدات اعضای شورا در دوره چهارم است.

وی بیان کرد: هدف از تشکیل این معاونت استفاده از افراد متخصص و مجرب در حوزه اقتصادی و استفاده از دیدگاه‌ها و ظرفیت‌های جدید در شناسایی و عملیاتی‌کردن روش‌های جدید تأمین منابع مالی در حوزه‌ مدیریت شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با توجه به گستردگی فعالیت‌های حوزه شهرداری و انتظارات مردم از این ارگان برای توسعه فرهنگی اجتماعی شهر، روش‌های سنتی پاسخگوی تأمین منابع مورد نیاز نیست، تصریح کرد: بدون شک جذب سرمایه‌گذاری مشارکتی داخلی و خارجی برای در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی و تفریحات سالم در شهر اصفهان الزامی است.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.