سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:14 - یکشنبه 30 فروردین 1394

سردار نقدی:

رسانه‌های داخلی نباید همدیگر را خنثی کنند/ حرف‌های دشمن شاد کن نزنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ابراز تاسف از برخی رسانه‌ها که مسائل ملی و حرف مردم را کمتر در نظر می‌گیرند، گفت: رسانه‌های کشور ظرفیت‌های خوبی هستند و نباید همدیگر را در مقابل استکبار خنثی کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از راه دانا، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مجمع عالی قشر بسیج در تبریز با ابراز تاسف از برخی رسانه‌ها که مسائل ملی و حرف مردم را کمتر در نظر می‌گیرند، گفت: رسانه‌های کشور ظرفیت‌های خوبی هستند و نباید همدیگر را در مقابل استکبار خنثی کنند.

نقدی افزود: رسانه های کشور نباید حرف هایی بزنند که به مذاق دشمنان خوش بیاید و همه باید مراقب باشیم حرفی که دشمن را شاد کرده و برای آن ها بستر زمینه کند، نزنیم.

وی با بیان اینکه امروز یکی از میدان های اصلی جنگ، جنگ رسانه است، اظهار داشت: جنگ رسانه در جنگ نرم آن اندازه اهمیت دارد که برخی از آدم ها تصور دارند که جنگ نرم همان جنگ رسانه است و این جایگاه مهم رسانه را در این جنگ نشان می دهد.

نقدی ادامه داد: همه همت دشمن این است که زشتی‌ها را خوب و خوبی‌ها را زشت نشان دهد و این با سحر رسانه است؛ به سادگی جنایت، آدم کشی کرده و به کشوری تجاوز می کنند و قطعنامه نیز علیه متجاوز صادر نمی‌کنند که همه اینها به کمک رسانه است و چیزی که می توانند زور آن ها را متوقف کند همین حرکت رسانه و بیدارگری هاست که نگذارد این اتفاق‌ها بیفتد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.