سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 19:04 - شنبه 29 فروردین 1394

به همت آموزش و پروش جرقویه علیا:

دومین کارگاه اختلالات یادگیری دانش آموزان ابتدایی برگزار شد

دومین کارگاه اختلالات یادگیری ویژه آموزگاران و مربیان پیش دبستانی در مدرسه عزیز خانی حسن آباد برگزار گردید.

به گزارش اصفهان شرق، در حاشیه دومین کارگاه اختلالات یادگیری دانش آموزان، غلامرضا منصوری از کارشناسان این دوره با اشاره به برپایی این قبیل کارگاه ها اظهار کرد: آموزش ابتدایی زیربنای آموزش و پرورش می باشد و ما باید مشکلات موجود در این دوره را جدی بگیریم.

وی با توجه اینکه اگر اختلالات دانش آموزان در ابتدای کار جدی گرفته نشود ممکن از زمینه ساز مشکلات در آینده شود، تصریح کرد: در دوره ابتدایی همکاران ما در مورد تحصیل دانش آموزان با مشکلاتی روبرو می شوند و برخی از کنار این مساله به راحتی رد می شوند لذا مشکلات تحصیلی گرچه ظاهرا ممکن است خیلی ساده  باشد ولی این مشکلات می تواند زمینه ساز اختلالات رفتاری حاد و شدیتری در سالهای آینده شود.

اختلالات یادگیری در نوشتن یا املاء، اختلالات یادگیری در حساب، افت تحصیلی، دیر آموزی، مشکل در خواندن متن و نارسا نویسی از مشکلاتی بود که کارشناس مربوطه یادآور شد.

منصوری در پایان افزود: هدف از برگزاری این کلاسها اشنایی آموزگاران به این اصول و به حداقل رساندن اختلالات در تحصیل دانش آموزان می باشد که امروز دومین کارگاه آن برگزار می گردد و اولین گارگاه آن در بهمن ماه سال 93  در دهستان رامشه برگزار شده بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.