سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:32 - شنبه 29 فروردین 1394

اصفهان در هفته‌ای که گذشت؛

از توسعه روابط اصفهان – نجف‌اشرف تا تدوین منشور وفاق سیاسی اصفهان

توسعه روابط اصفهان با نجف اشرف و تمدید قرارداد گل‌محمدی با ذوب‌آهن از مهم‌ترین عناوین خبری اصفهان در هفته گذشته به شمار می‌رفت.

به گزارش اصفهان شرق؛  اصفهان در هفته گذشته میزبان برخی چهره‌های سیاسی کشور بود و در کنار آن اعلام برنامه‌های ارتش اصفهان به مناسبت روز ارتش از دیگر اخبار مهم اصفهان به شمار می‌رفت.

در زیر عناوین مهم‌ترین اخبار اصفهان در هفته گذشته را می‌بینید:

طرح انتقال آب از سمیرم به کرمان متوقف شود

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح انتقال آب از سمیرم به کرمان گفت: در جلسات متعدد با مسئولان استانی، کشوری، وزارت نیرو و کمیسیون‌ها، تذکرهای لازم داده شده و قرار بر این شده که طرح‌های غیرکارشناسی متوقف شود.

یک‌سوم از فضاهای آموزشی در کشور غیراستاندارد است

وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود یک‌سوم از فضاهای آموزشی در کشور دچار فرسودگی شده و غیر استاندارد است.

وزارت امورخارجه فکت‌شیت بیانیه لوزان را اعلام کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت امورخارجه فکت‌شیت بیانیه لوزان را اعلام کند تا دروغ آمریکایی‌ها در انتشار بیانیه ثابت شود.

ورود 16 قطار گردشگری در سال 94 به نصف جهان

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال 16 قطار گردشگری به کشور وارد می‌شود که از اصفهان نیز بازدید می‌کنند.

تمام قطعنامه‌های سازمان ملل و تحریم‌ها باید به‌صورت کلی برداشته شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نظر جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب این است که تمام قطع‌نامه‌های سازمان ملل و تحریم‌ها همه باید به صورت کلی برداشته شود.

تقلیل جایگاه شوراها به نهادهای تشریفاتی، مخالف مردم‌سالاری دینی است

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان با اظهار تأسف از کاسته‌شدن اختیارات شوراها در قانون، گفت: تقلیل جایگاه شوراها به ویژه شوراهای فرادست به نهادهای تشریفاتی مخالف مردم‌سالاری دینی است.

فرکی: از حضور در سپاهان پشیمان نیستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برخلاف ادعای کذب برخی رسانه ها، از حضور در سپاهان پشیمان نیستم و بر سر حرف‌هایی که ابتدای ورودم به سپاهان زدم هستم.

دستور ثبت نام جامانده‌ها از دریافت یارانه هنوز به استان اصفهان ابلاغ نشده است

استاندار اصفهان پیرامون خبری که مبنی بر امکان ثبت نام دور جدید افرد ثبت نام نشده برای دریافت یارانه گفت: من نیز خبر این مطلب را شنیدم اما هنوز ابلاغ رسمی به ما نشده است.

ظرفیت‌های هندبال اصفهان در مسابقه جام ملت‌های آسیا به کار گرفته می‌شود

رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه هندبال اصفهان جایگاه دیرینه‌ای در کشور دارد، گفت: تقاضا داشتیم که در مسابقات جام ملت‌های آسیا، از ظرفیت‌های هندبال اصفهان به کار گرفته شود که موافقت شد.

روحانی هم دلواپس اتفاقات آینده مذاکرات است

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شب گذشته در جلسه مشترکی که بین مجلس و دولت بود همه اعلام کردند که ما هم دلواپس هستیم، گفت: در جلسه شب گذشته همگی اعلام کردند که دلواپس اتفاقی که قرار است در آینده بیفتد هستند.

روابط نجف و اصفهان در حوزه گردشگری گسترش می‌یابد

شهردار نجف با بیان اینکه تفاضا می‌کنم یک بسته پیشنهادی از شهر اصفهان برای شناساندن آن در نجف، خارج از بحث گردشگری مذهبی ارائه شود گفت: روابط نجف و اصفهان در حوزه گردشگری گسترش می‌یابد.

ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد با گل‌محمدی به توافق رسید

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: باشگاه ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد با یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به توافق رسید.

نخستین یادواره شهدای منطقه اردهال کاشان برگزار می‌شود

مدیر مرکز فرهنگی قرآنی علی ابن محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان، از برگزاری یادواره 150 شهید منطقه اردهال در آستان سلطانعلی ابن محمد باقر علیه السلام این شهرستان خبر داد.

ربات مسلح، خودروی شنی‌دار فوق سبک و تانک چرخ‌دار روز ارتش رونمایی می‌شود

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری گفت: ربات مسلح 4 در 4 با قابلیت شلیک موشک، خودروی شنی‌دار فوق سبک تاکتیکی و تانک چرخ‌دار از جمله افتخارات ارتش اصفهان بوده که در روز 29 فروردین در تهران رونمایی می‌شود.

منشور وفاق سیاسی استان اصفهان تدوین می‌شود

استاندار اصفهان گفت: باید منشور وفاق ملی استان اصفهان را ظرف یک ماه آینده از طریق کارگروهی متشکل از 3 تشکل اصول‌گرا و 3 تشکل اصلاح‌طلب تهیه کرده تا به این وسیله برای تحقق شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.