سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:14 - جمعه 28 فروردین 1394

نماز جمعه شهر کوهپایه:

قوه قضائیه و مجریه در سال همدلی در مبارزه با مفاسد اقتصادی هماهنگ شوند

امام جمعه شهر کوهپایه گفت: باید در سال همدلی و همزبانی، قوه قضائیه و مجریه در زمینه مبارزه با مفسدان اقتصادی هماهنگ شوند تا ملت برای حل مشکلات اقتصادی نیز موفق شود.

به گزارش اصفهان شرق: حجه الاسلام والمسلمین نیکوکلام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کوهپایه ضمن سفارش به تقوا، انجام واجبات و ترک محرمات به تفسیر تقوا در کلام امام علی(ع) پرداخت و گفت: رعایت تقوا دوای بیماری های قلبی و شفای امراض جسمی می باشد لذا بعید نیست که بخشی از بیماری های جسمی ناشی از بی تقوایی در زندگی باشد.

امام جمعه موقت شهر کوهپایه در ادامه به ضرورت تقوا در زندگی اشاره و اظهار کرد: نجات از سختی های زندگی، برطرف شدن ناراحتی ها و گرفتاری ها، آسان شدن مشکلات و بازگشت آرامش و آسایش به زندگی ها  در گرو تقوا و پرهیزگاری است.

وی در خطبه دوم با توجه به مناسبت های هفته ابتدا میلاد مسعود امام باقر(ع) را با ذکر حدیثی نورانی گرامی داشت و خاطرنشان کرد: با اشاره به حدیث نورانی از ائمه اطهار در خصوص گرفتاری آنچه مسلم است این است که هیچ گرفتاری نصیب انسان نمیشود مگر به سبب گناه.

نیکو کلام سپس با توجه به مناسبت شهادت امام هادی(ع) گفت: از این امام همام منقول است که هرکس زیاد از خود راضی باشد ناراضیان از او نیز فراوان خواهند بود.

وی با اشاره به روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ضمن مقایسه وضعیت ارتش امروز و ارتش زمان طاغوت  اظهار داشت: به برکت انقلاب و تدبیرحضرت امام (ره) امروز ارتش ازنظر نیروهای متدین و تجهیزات در حد بسیار عالی و مایه مباهات است.

خطیب جمعه این هفته شهر کوهپایه با تبیین شرایط داخلی، منطقه ای و بین المللی بویژه موضوع مذاکرات هسته ای تصریح کرد: باید در سال همدلی و همزبانی، قوه قضائیه و مجریه در زمینه مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی هماهنگ و هم جهت شوند تا ملت برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی نیز مانند سایر زمینه ها موفق شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.