سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:12 - جمعه 28 فروردین 1394

امام جمعه شهر ورزنه:

رمز احیا مجدد زاینده رود بازگشت به طومار شیخ بهاییست/ مشکل ما با تفکر و عملکرد وهابیت و آل سعود است

امام جمعه شهر ورزنه گفت: ما با برادران مسلمان عرب در کشورهای عربی مشکل نداریم بلکه تفکر و عملکرد وهابیت و آل سعود مشکل اصلی ماست.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق: حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه به روایتی از امام محمد باقرعلیه السلام اشاره کرد و گفت: رمز برطرف شدن مشکلات هم سرسپردن به فرامیشات این انوار می باشد.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم ضمن تبریک  ولادت باسعادت حضرت امام محمدباقر علیه السلام و حلول ماه رجب تصریح کرد: ماه رجب ماه خودسازی و ماه رحمت است و باید به این امام که پدر و ماردی علوی داشت، تمسک جست زیرا بستر نشر دین توسط این امام و فرزند بزرگوارشان می باشد.

وی در ادامه  به سوم رجب شهادت امام هادی علیه السلام اشاره و اظهار کرد:یادگاری امام هادی علیه السلام زیارت جامعه کبیره است که یک دوره امام شناسی را در بردارد.

حجت الاسلام صادق زاده بابیان روز ارتش و تاسیس سپاه در این هفته افزود: قدرت نیروهای مسلح که برگرفته از ایمان و تبعیت از فرمایشات حضرت آقاست، رمز موفقیت  ماست و ما این قدرت را برای امنیت می خواهیم نه مثل آل سعود برای جنگ افروزی، همچنین باید اعلام کرد که مشکل ما با تفکر آل سعود و وهابیت است نه با برادران مسلمان عرب که در همه کشورهای عربی حافظ دین بوده و هستند.

وی در پایان به روز بزرگداشت شیخ بهایی در سوم اردیبهشت اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات بسیار زیادی توسط این عالم شیعه به بشریت شده که از جمله آن طومار شیخ بهایی است که باعث احیاءزاینده رود شد و امروز هم اگر می خواهند گره ها ی زاینده رود برطرف شود باید به طومار شیخ بهایی مراجعه نمود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.