سرویس: اجتماعی » حوادث 23:01 - پنجشنبه 27 فروردین 1394

در جلسه کمیته مبارزه با مواد مخدر بخش بن رود مطرح شد:

کارشناسان تبعات شوم مواد مخدر را به خانواده ها آموزش دهند

جلسه کمیته مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولین ادارات در سالن اجتماعات بخشداری بن رود برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: صادقی در جلسه کمیته مبارزه با مواد مخدر بخش بن رود در خصوص دستور کار جلسه به منظور مبارزه با مواد مخدر و اجتماعی کردن مبارزه و درگیر کردن کلیه دستگاه های مرتبط بمنظور اقدامات پیشگیرانه و کنترلی با این پدیده شوم و خانمان سوز مطالبی بیان کرد.

IMG_2319_001
بخشدار بن رود در این جلسه از مواد مخدر به عنوان بزرگترین تهدید اجتماعی نام برد و بر لزوم توجه همه نهادها برای پیگیری و کاهش آن تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده برای جلوگیری از افزایش مصرف مواد مخدر گفت: استفاده از ظرفیت های اساتید دانشگاهی و روحانیون و سازمان های مردم نهاد می تواند نقش اساسی در آگاه سازی جامعه در مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.

حجت الاسلام هاشمی با توجه به اسیب های مرتبط با مصرف مواد مخدر تصریح کرد: استفاده از ظرفيت مردم و بويژه ایجاد و تقویت تشکل ها، جهت كاهش آسيب هاي ناشي از اعتياد به مواد مخدر و مبارزه با اين پديده ي شوم بسيار حائز اهميت است.

مسئول اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهر ورزنه در ادامه تاکید کرد: باید راه هاي ابتلا به مواد مخدر، تبعات و اثرات سوء مواد مخدر و … را به مردم آموزش دهيم.

سپس هریک از اعضاء نقطه نظرات خودرا بیان و موارد ذیل به تصویب رسید.
آمادگی بهزیستی و اداره آموزش و پرورش منطقه جهت برگزاری کلاسهای آموزشی مهارتهای زندگی در سطح روستاها و شهر ورزنه باهمکاری دهیاری ها و شهرداری
آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی جهت برگزاری کلاس های آموزشی سبک زندگی دینی با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس شهر و روستاهای بخش
برخورد جدی نیروی انتظامی با خرده فروشان مواد مخدر در سطح بخش
ورود فعال روحانیون – ائمه جمعه و جماعات مساجد شهر و روستاهای بخش در راستای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.