سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:08 - پنجشنبه 27 فروردین 1394

بیانیه جنبش عدالتخواه دانشجویی:

آقای هاشمی! لطفاً متناسب با هاشمی جدید، امام(ره) جدید تولید نکنید

جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه سرگشاده خطاب به هاشمی گفت: خدا را شاکریم که حضرت امام، ۲۱ جلد نورانی از سخنانشان را در میان امت به یادگار گذاشتند تا کسی نتواند امام را که خودش تولید کرده به جای ایشان به جامعه معرفی کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی با انتشار نامه سرگشاده خطاب به آیت‌الله هاشمی از مواضع وی در تصویرسازی از حضرت امام انتقاد کرد.

متن نامه بدین شرح است:

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

پس از رحلت امام (ره)، برخی جناح‌ها و قبائل مغرض سیاسی، هر کدام به فراخور نیازها و منافعشان، امام خمینی‌هایی را تولید کردند تا با وقاحت تمام با او کاسبی کنند.

روح الله خمینی‌هایی که همه‌شان، امام بودند اما در عین حال هیچ کدامشان امام (ره) نبودند!

هر کدام بخشی از حضرت روح الله را نشان می‌دادند اما بخش دیگری را حذف کرده بودند.

انتظار طبیعی از شما این بود که با تعصب و غیرت فراوان، جلوی این تحریف های ناصحیح، که بر اساس منفعت طلبی های قبیله‌ای، نومن ببعض و نکفر ببعض ، با امام راحل برخورد میکرد، را بگیرید، نه این که در کمال تاسف ، خودتان نیز در این چرخه غلط قرار بگیرید.

خدا را شاکریم که حضرت امام(ره)، 21 جلد نورانی از سخنان و نامه ها و اظهار نظرهایشان را در میان ِ امت به یادگار گذاشتند تا کسی نتواند امام  خمینی را که خودش تولید کرده به جای  ایشان به جامعه معرفی کند.

حاج آقا!

مگر از امام (ره) همان 21 جلدی که در دسترس عموم قرار دارد، چه مشکلی دارد که این قدر تلاش می کنید تا از پستوی خاطراتتان، روایت هایی استخراج نمایید که عموما در تایید شخص حضرتعالی است؟!

امام (ره)در فلان مکان، و در گوش شما حرفی زده که هیچ کس جز  شما نشنیده است!

جالب این جاست که اخیرا و پس از فوت همسر امام (ره)، از ایشان نیز که دیگر در میان مردم نیستند، خاطره عجیبی نقل فرموده‌اید.

اخیرا در مراسم بزرگداشت همسر امام راحل فرموده اید: «آن سال واقعا راضی نبودم که برای ریاست جمهوری حاضر شوم، مقامات مختلفی می آمدند و سخنرانی های متعددی انجام می شد اما من زیر بار نمی رفتم، همسر امام (ره) صدایم کرد و گفت امام این انقلاب را به شما سپرده است شما می خواهید آن را به چه کسی بسپارید؟ چه قدر کسانی که می خواهند بیایند را می شناسید؟ من از حرف خانم تکان خوردم و حاضر شدم که در انتخابات شرکت کنم.»

چرا همان زمان که همسر بزرگوار امام در قید حیات بودند این مباحث را مطرح نکردند؟

چرا نگفتند تا آن  انقلابی را که بنا به ادعای مطروحه در خاطره شما، امام دست شما سپرده بودند دست اغیار و ناکسان نیافتد ؟ چرا یک بار علنا به این نکات اشاره نفرمودند؟

اگر اشاره فرمودند و شما شنیدید چرا تا پس از فوت ایشان صبر نمودید؟ چرا همان زمان، نظر ِ همسر امام را در پیشگاه عموم مطرح نکردید؟

جناب آقای هاشمی

اگر شما نسبت به ابتدای انقلاب تغییرات فراوانی داشته‌اید، صحیح نیست اگر بخواهید متناسب با هاشمی جدید، امام (ره) جدیدی نیز تولید بفرمایید.

به ضمیمه نامه‌ای که پیش روی شماست، جلد بیست و یکم صحیفه امام روح الله را، جهت تجدید آشنایی با چهره واقعی امام محضر شریفتان ارسال می‌کنیم.

جنبش عدالتخواه دانشجویی، امیدوار است، جنابتان به جای پرداختن به این مباحث غیر ضروری و به جای آن که از لسان شریف درگذشتگان عزیز، پیرامون خودتان خاطره بیابید، در مورد آقازاده هایتان و آن چه در مقابل دیدگان ملت می‌کنند قاطعانه موضع بگیرید تا خاطره ای بشود شیرین در ذهن یک ملت!

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

جنبش عدالتخواه دانشجویی

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.