سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 09:52 - پنجشنبه 27 فروردین 1394

شهردار شهر ورزنه:

اجرای بلوار خلیج فارس مطالبه مهم مردم ورزنه/ مناقصه 5 پروژه شهری در آینده انجام می شود

شهردار شهر ورزنه گفت: انجام کار فرهنگی کار یک نفر و ارگان به تنهایی نیست و همه برای تثبیت امور فرهنگی و جا دادن این مهم در برنامه های شهر باید دست به کار شوند.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه: در سالی که به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گزاری شده است، نکته ای که مهم و ضروری به نظر می رسد بررسی اقدامات اجرایی مهم و لازم الاجرا و مشاهده برخی کاستی ها در ارئه خدمات در سطح شهرستان است. در این خصوص مشاهده اقدامات انجام گرفته از سوی دستگاه های شهری، کاری سخت نیست زیرا به وضوح زحمات این گرامیان در ایام تعطیلات نوروز و زمان حال مشاهده میشود ولیکن جای خالی برخی اقدمات به گونه ای خودنمایی می کند که شهروند یا مسافری کمبود در برخی موارد را حس کرده و به منظور رفع ان توسط ارگان های ذیربط بازگو کند.
شهر ورزنه از نقاط گردشگر پذیر در شرق اصفهان است که امسال با امار بالایی در خوصوص حضور توریسم و مسافران روبه رو شد، در این خصوص و به منظور دارا بودن پتانسیل مثبت گردشگری این شهر بد نیست تا در خصوص اقدامات انجام گرفته سری به این شهر بزنیم.
در قدم اول برای مثال کمبود سرویس بهداشتی و نماز خانه در سطح پارک ها آن هم در کنار تبلیغات وسیع در جذب گردشگر نکته ای حائز اهمیت است و باید خیلی زود مرتفع شود تا ده ها اقدام مثبت در کنار یک کاستی رنگ نبازد.
نکته ای دیگر اجرای برنامه های دینی فرهنگی در کنار هزاران برنامه گردشگری است تا بتوان سبک زندگی اسلامی را در هیاهوی گردشگری های نوین به خوبی متذکر شد.
در این خصوص گفتگویی با شهردار شهر ورزنه انجام گرفت که به شرح ذیل می باشد.

علی عطایی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص زیبا سازی شهر ورزنه اظهار کرد: اقدامات خوبی در خصوص مبلمان شهری با هدف ایجاد شرایط ایده ال برای شهروندان و گردشگران از سوی شهرداری ورزنه انجام شد و لیکن هنوز زیر ساخت ها به اندازه مطلوب نرسیده و روشنایی و نمازخانه از نیازهای ضروری پارک ها است.

*5 پروژه مهم شهری ورزنه انجام می شود

شهردار شهر ورزنه افزود: روند ساخت نمازخانه با تجهیزات کافی در سه پارک شهر ورزنه اقدام یک روز نیست ولی با توجه به جذب توریست در شهر سعی بر این شده که کانکس هایی در پارک ها به این منظور گذاشته شود.
وی از آگهی مناقصه 5 پروژه بزرگ در شهر ورزنه خبر داد و تصریح کرد: کلنگ زنی ساختمان شهرداری، تکمیل ترمینال، جدول گذاری و آسفالت، المان شهدای گمنام و اقدامات اولیه در خصوص احداث بلوار خلیج فارس از پروژه های مهم و لازم الاجرا در این خصوص است.
عطایی در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی از هم اکنون در رابطه با بیماری سالک انجام گرفته است، افزود: تا جایی که توانسته ایم در خصوص پاکسازی اماکن در خصوص نخاله های ساختمانی جلسات متعددی با دهیاران برگزار کرده ایم تا کانون های تجمع موش و پشه خاکی را از بین ببریم ولی در خصوص الودگی کانال سجزی و نخاله های ساختمانی مسکن مهر ورزنه دستگاه های ذیربط شامل آب منطقه ای و بنیاد مسکن باید اقدام لازم را انجام دهند.

*پیشگیری سالک در دستور کار ارگان های شهری
وی از لایروبی رودخانه زاینده رود از پل قدیم تا جدید خبر داد و گفت: حفظ بهداشت محیط، جلوگیری از انتشار سالک و ایجاد منظر زیبایی رودخانه در رابطه با جذب توریسم از اهداف لایروبی رودخانه بود.
شهردار شهر ورزنه آزادسازی و تکمیل محور جنوبی مسجد جامع ورزنه و تکمیل فضاسازی این محور را از دیگر اقدامات این ارگان عنوان کرد.
وی از طرح کلیات بلوار خلیج فارس در کارگروه زیربنایی خبر داد و افزود: در خصوص این بلوار که نقش مهمی را در اتصال منطقه غرب به شرق بر عهده دارد انشالله پس از انجام و اجرای مصوبات و با نظر شورا، ازادسازی انجام می شود تا بتوان یکی از مطالبات مهم و ضروری مردم شهر ورزنه را محقق کنیم و این در صورتی است که در مصاحبه های قبلی قول تسریع در سلسله مراتب اجرا داده شد.

*همه در اقدامات فرهنگی دست به کار شویم
عطایی با اشاره به برخی کاستی ها در حوزه اقدامات فرهنگی در کنار کارهای انجام شده، افزود: در ابعاد فرهنگی اقداماتی نظیر چاپ بروشور و فصلنامه هایی در خصوص شهر ورزنه و برخی اقدامات و اثار شهری به چاپ رسید ولیکن انجام کار فرهنگی کار یک نفر و ارگان به تنهایی نیست و همه برای تثبیت امور فرهنگی و جا دادن این مهم در برنامه های شهر باید دست به کار شوند.
وی از خرید یک دستگاه کمپرس سنگین با مشارکت سازمان شهرداری های کل کشور خبر داد و تصریح کرد: با مشارکت سازمان شهرداری های کل کشور و شهرداری ورزنه یک دستگاه ماشین کمپرس سنگین برای انجام خدمات شهری خریده و تحویل گرفته شد تا شماره گزاری انجام شود و بتوان استفاده مطلوب را از وسایل موجود برد.

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “اجرای بلوار خلیج فارس مطالبه مهم مردم ورزنه/ مناقصه 5 پروژه شهری در آینده انجام می شود”

  1. مسکن مهر گفت:

    باسلام و ضمن تشکر از شهردار محترم یکی از خواسته بحق دیگر مجمموعه مسکن مهر ورزنه که بالغ بر چند هزار جمعیت داره اجرایی شدن زیر سازی و فضای سبز این مجموعه است که تقاضامندیم سریعتر اجرایی شود.

  2. مهدی گفت:

    از شهردار عزیز خواهشمندم جهت رفاه حال همشهریان بازار روز و میدان میوه و ترباری مسقف با روشنایی و زیرسازی شده را در ورزنه احداث نمایند چرا که جای خالی ان در شرق اصفهان محسوس است با تشکر

  3. مسکن مهر گفت:

    ضمن تقدیر وتشکر از شهردار محترم یکی از خواسته بحق ساکنین مجموعه مسکن مهر ورزنه اجرایی شدن زیرسازی این مجموعه است باعنایت به اینکه چندهزار سکنه داردو ضمنا چندسال از سکونت این ساکنین و گرفتن هزینه از انها میگذرد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.