سرویس: اقتصادی » اقتصاد مقاومتی 11:22 - سه شنبه 25 فروردین 1394

در نمایشگاه دستاوردهای بانوان حسن آباد مطرح شد:

اشتغالزایی بانوان فرصتی برای خلق اقتصاد مقاومتی است

شهردار حسن آباد گفت: کانون بانوان با هدف شناسایی ظرفیت های بالقوه و بالفعل زنان در عرصه های مختلف و انسجام بخشی به فعالیت های این قشر از جامعه فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: مراسم افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای کانون فرهنگی اجتماعی بانوان شهرداری حسن آباد با حضور مسئولین منطقه و جمعی از خواهران در محل کانون بانوان شهر برگزار شد.

DSC05325
حسین ایروانی با اشاره به حضور بانوان در عرصه های فرهنگی و اشتغال زایی اظهار کرد: کانون بانوان با هدف شناسایی ظرفیت های بالقوه و بالفعل زنان در عرصه های مختلف فعالیت می کند و طی مدت راه اندازی استقبال خواهران از شهر حسن اباد و روستاهای همجوارقابل تحسین بوده است.

شهردار حسن آباد افزود: فعالیت های خوبی توسط متصدیان کانون انجام گرفته است که می توان حضور منسجم خواهران را در این مرکز موید ارتقاء سطح فعالیت ها عنوان کرد.
وی با تاکید بر رویکرد مخاطب محوری در سطح کانون ها تصریح کرد: با تقویت روحیه مخاطب محوری در این مرکز می توان توسعه خوداشتغالی و انسجام فعالیت های زنان را شاهد بود و این نمونه لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی است.
ایروانی در ادامه به فعالیت های کانون نیز اشاره ای مختصر داشت و افزود: این کانون در حوزه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، هنری، گردشگری و تفریحی فعالیت می کند و برنامه های اجرا شده در این مدت شامل: ( برگزاری کلاسهای متنوع هنری از جمله گل سازی، عروسک سازی، کیف دوزی، قلاب دوزی و …) و برگزاری کلاسهای مهارت های زندگی و تربیت فرزند، برگزاری کارگاه با موضوع بهداشت فردی و اجتماعی و فعالیت های ورزشی و …می باشد.
وی در پایان اظهار امید واری کرد با توکل بر خدا و ارائه پیشنهادات بانوان بتوان فعالیت های کانون را در موضوعات متنوع را گسترش و توسعه داد و زمینه را برای جذب و مشارکت بیشتر خواهران در عرصه های مختلف فراهم کنیم.


شایان ذکر است بازدید از این نمایشگاه تا روز 94/1/28 برای عموم آزاد است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.