سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:55 - سه شنبه 25 فروردین 1394

در دنیای مجازی امروز:

فرهنگ چندین و چند ساله ای که دستخوش شهوت شده است

شما به عنوان یک کاربر ساده ی اینترنت، روزانه با چندین لینک و سایت و تبلیغ زننده دست و پنجه نرم می کنید که دست از قضا بیشترین تعداد کلیک خور در این فضا را به خود اختصاص داده است.

به گزارش اصفهان شرق/ مسعود مومنیان/این روزها بستر اینترنت با تغییر شکلی نه چندان سخت، به زمینه ای برای به فحشا کشیدن رابطه ها و به ابتذال کشیدن الفاظ و تهی کردن ارتباطات و تکنولوژی از معنا تبدیل شده است.

اینترنت در ایران سالهاست تحت تاثیر مقوله ای به نام شهوت قرار گرفته است، شهوتی که سر تا پای تعاملات و بستر ارتباطات و تکنولوژی این کشور را به سخره گرفته است.

و حال، حاصل پیشرفت سریع تکنولوژی کشور، اینترنتی ست که حول محور و مدار جنسیت فعالیت میکند.

2015-04-13_13-50-58

شما به عنوان یک کاربر ساده ی اینترنت، روزانه با چندین لینک و سایت و تبلیغ زننده دست و پنجه نرم می کنید که دست از قضا بیشترین تعداد کلیک خور در این فضا را به خود اختصاص داده است.

فرهنگ از دست رفته یعنی سلطنت شهوت بر بر عقل و روح و علم و احساس یک کاربر اینترنت، شهوت که یکی از خصلت های طبیعیِ انسان است به طور غیرطبیعی‌ ای برجسته بشود و به صورت تبلیغاتی و مبالغه‌آمیزی بزرگ بشود و اصالت پیدا کند و سَرَک بکشد توی همه‌ی شئون زندگی و امیری کند بر همه‌ی ابعاد تکنولوژی و ارتباطات و اینترنت یک جامعه.

اینترنتی که به صورت واضحی همه ی ابعاد علمی، هنری، ادبی و …. اش را دستخوش وابستگی به شهوت و جنسیت کرده است، اینترنتی که از بُعد ادبی اروتیکش و در بُعد سینما و هنر، صنعت پورن کلیک خور دارد.

اینترنت کثیف، یعنی بستری که به جای مقاله های علمی و مذهبی و کاربردی، جوک ها و شوخی های + ۱۸ سال ، متلک های جنسی، عکس و فیلم های مستهجن و زندگی خصوصی افراد مشهور و بازیگران بیشترین بازدید و نمایش را دارند.

ضد فرهنگی که چند سالیست به به روح کاربران اینترنت تبر زده، قبح ارزش هایمان را ریخته و فرهنگ اسلامی مان را متغیر کرده است.

فرهنگ اینترنت ما کجا و فرهنگ چندین و چند ساله ی ایرانیان کجا !، کمی تامل….

screenshot-mahpop.ir 2015-04-13 13-47-05

2015-04-13_13-50-02

 

2015-04-13_13-50-37

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.