سرویس: چند رسانه ای » گالری عکس 15:01 - دوشنبه 24 فروردین 1394

گزارش تصویری

اصفهان شرق به کمپین دفاع از پاسپورت ایرانی پیوست/ تصاویر

پس از حادثه فرودگاه جده و اقدام شرم آور پلیس فرودگاه جده، کمپین های مختلفی در اعتراض به این هتک حرمت در سراسر ایران به راه افتاده است.

به گزارش اصفهان شرق: پس از حادثه فرودگاه جده و اقدام شرم آور پلیس فرودگاه جده، کمپین های مختلفی در اعتراض به این هتک حرمت در سراسر ایران به راه افتاده است.

«کمپین‌دفاع‌از پاسپورت‌ایرانی» نیز با همین هدف به راه افتاده و مردم ایران با گرفتن تصاویر سلفی از خود، برای مقامات پیام هایی با مضمون عمل به وعده های دولت در زمینه تکریم پاسپورت ایرانی و محاکمه عاملان جنایت فرودگاه جده را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

دوربین اصفهان شرق به جمع مردم شهید پرور اصفهان و شرق اصفهان رفت و با استقبال خوب مردم آگاه و بصیر در رابطه با دفاع از عزت ایرانی مواجه شد.

Vater-Mark-(2)1 IMG_4589 IMG_4594 IMG_4584 IMG_4590 IMG_4583 IMG_4586 IMG_4580 IMG_4579 IMG_4592

 

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “اصفهان شرق به کمپین دفاع از پاسپورت ایرانی پیوست/ تصاویر”

  1. میراحمدی گفت:

    در جریان مذاکرات سویس در فکر این بودم ک اگر با امریکا رابطه برقرار کنیم باید شعار مرگهایمان را بر سر چه کشوری بکوبیم که به حمدالله این موضوع نیز رفع گردید ودر جمعه این هفته از شعار مرگب ر ال سعود نیز رونمایی شد

  2. شـهـر خـالـی اسـت زعـشّـاق ، بــود کـز طـرفـی
    مــردی از خـويـش ، بــرون آيـد و کـاری بـکـنـد
    هشت سال دست خالی و باگوشت و جون جنگیدیم تا عزت و شرف ایران و ایرانی حفظ بشه و نسل آینده با سربلندی و افتخار روزگار سپری کنه وبا یاری خداوند قادر و انفاس پاک حضرت امام ومقاومت واستقامت دلیرانه امت انقلابی توانستیم ودرکمال قدرت و صلابت پوزه صدام و یاوران غربی و شرقی و عربی شو بخاک ذلت و حقارت مالیدیم، یادش بخیر اونروزها عجب جوانان و نوجوانان و سرداران و مدیران با غیرت و باشرفی داشتیم .
    اما چه بگویم ازاین روزهای درهم و برهم که چنان دولت مردان و مسئولین و مدیران خوش غیرت و مشغول به دنیائی داریم که انگارشرافت و حیثیت مردم و کشور و انقلاب پشیزی براشان ارزش نداره و با اینکه کاملا از جنایت شرطه های بی غیرت عربستانی مطلع اند و از ظلم و تجاوز ناجوانمردانه ای که در حق دو نوجوان تازه رسته 13 ساله و 15 ساله شیعه ایرانی روا گردیده آگاهاند، بازم برای پرکردن جیب عده ای رانت خوار و زالو صفت پای روی خون پاک شهدا گذاشته و در کمال بی شرمی و گستاخی هواپیمای پراز از زائر به عربستان میفرستند و با این عمل دست خوش و خسته نباشید به وهابی های کثیف و آشغال میگن ! بخدا حاشا به غیرت تون !
    برخی بوئی از غیرت شیعی و پاکبازی غیور مردان زمان جنگ نبرده ،آخرشرمنده امام و شهدا باشی ،با این رفتار و اعمال شیطانی و کینه توزانه سعودیها چطور اجازه دادید بازم کاروان پشت کاروان روانه عربستان کنی!؟ با کدامین امنیت و آرامش دوباره مردم شریف و رنج کشیده کشورمان را بی پناه و بی یاور به کوچه و پس کوچه های پراز خشم و کینه وهابی های کشیدی!؟
    یادمان باشدکه امام راحلمان اینگونه وصیت کرده که ( اگه از صدام بگذریم از جنایات آل سعود نمیگذریم )
    شهدا اینبار راست و حسینی واقعا روسیاه و شرمنده ایم .
    جانباز 60 درصد جنگ تحمیلی – عباس لشگری

  3. عبدالله حق پرست گفت:

    سلام :زمان احمدی نژاد کجابودبدکه این همه به پاسپورتهای ایرانیان توهین شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.