سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 13:54 - یکشنبه 23 فروردین 1394

در مصاحبه با مدیر تنها هنرستان شرق اصفهان مطرح شد:

هنرستان شهید کشوری زیار بستر پرورش نیروی کار ماهر بومی

تغییر نگرش مشاغل از سنتی به صنعتی مهمترین هدف این هنرستان است.

مدیر هنرستان شهید کشوری شهر زیار در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از براآن جنوبی، به پتانسیل بالای این مرکز اشاره کرد و افزود: ما در صددیم که در سال تحصیلی 94-95 رشته های گیاهان گلخانه ای را گسترش دهیم . در اجرای این هدف مهم به کمک خیرین ومنابع مردمی نیاز مبرم داشتیم که خوشبختانه مورد حمایت این عزیزان قرار گرفتیم.
علیرضا پدرام گفت: در ابتدای تابستان امسال شاهد بهره برداری از این گلخانه خواهیم بود وی تصریح کرد ما در این هنرستان رشته های اشتغال زا مهمی برای هنرجویان داریم که رشته پرورش صنعتی گاو یکی از این رشته هاست که امیدواریم با دانش افزایی هنرجویان این هنرستان شاهد افزایش اشتغال در این رشته باشیم.
مدیر هنرستان شهید کشوری شهر زیار به اشنایی هنر جویان به محیط کار اشاره کرد و گفت: در صورتی که دانش آموزان به سطح بالای آمادگی برسند میتوان به صورت مستقل وارد بازار کار شوند به صورتی که گاوداری های اطراف شهر خواهان استفاده از این هنر جویان هستند.
پدرام خاطر نشان کرد: با توجه به وجود 4 رشته طراحی صفحات وب، جوشکاری لوله های فولادی ،پرورش صنعتی گاوهمچنین کشت گیاهان جالیزی در این هنرستان مصمم به تغییر نگرش مشاغل از دیدگاه سنتی به صنعتی هستیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر 120 دانش آموز در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند که امیدواریم با توجه به ظرفیت بالای این هنرستان و آموزش های کمی وکیفی شاهد افزایش تعداد دانش آموزان به 180 نفر باشیم.
علیرضا پدرام به توانایی های این هنرستان اشاره کرد و افزود: کیفیت آموزش های ما به حدی بالاست که دو تن از دانش آموزان ما در رشته صنعتی پرورش گاو مقام اول ودوم را کسب نموده وبه مسابقات کشوری راه یافتند.
وی در پایان افزود: از زحمات بسیار ارزنده شهردارمحترم شهر زیار و همچنین جناب آقای اعتباریان ریاست محترم آموزش وپرورش ناحیه 6 کمال تشکر را داریم که حمایت های این عزیزان باعث شد گامی بزرگ در جهت افزایش سواد حرفه ای دانش آموزان ایجاد شود و امیدواریم با حمایت های شهرداری و آموزش وپرورش و سایر ارگان ها بتوانیم گامی در جهت توسعه و فرهنگ سازی منطقه برداریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.