سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:02 - یکشنبه 23 فروردین 1394

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خبر داد

تجهیز 65 درصد تاکسی‌های اصفهان به سامانه هوشمند تاکسی

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: 65 درصد از تاکسی‌های فعال در سطح شهر به سامانه هوشمند تاکسی مجهز هستند.

به گزارش اصفهان شرق؛ . حسن سقایی امروز با اشاره به لایحه تاکسیرانی برای افزایش کرایه تاکسی‌ها اظهار کرد: لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در هفته گذشته به میزان 20 درصد توسط شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه این مصوبه برای تایید به فرمانداری ارسال شده اما فرمانداری هنوز به این لایحه پاسخی نداده است، اضافه کرد: در صورتی که فرمانداری این مصوبه را تایید کند ما موظف به اجرای آن در شهر هستیم.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تمام لوایح تاکسیرانی که توسط شورای شهر به تصویب برسد، برای تایید به فرمانداری ارسال می‌شود، تصریح کرد: ما برای اجرایی شدن مصوبه افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی‌ها در شهر منتظر پاسخ فرمانداری هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از تاکسی‌های اصفهان به سامانه هوشمند تاکسی مجهز شده‌اند، ادامه داد: 65 درصد از تاکسی‌های فعال در سطح شهر به سامانه هوشمند تاکسی مجهز هستند.

سقایی با بیان اینکه تاکسی‌هایی که به این سامانه مجهز شده‌اند باید سامانه خود را فعال کنند و بر اساس این سامانه نسبت به دریافت کرایه تاکسی از شهروندان اقدام کنند، تاکید کرد: مرکز کنترل سامانه هوشمند تاکسی در ابتدای سال به صورت غیر‌رسمی راه‌اندازی شده است و نسبت به کنترل تاکسی‌های مجهز به سامانه هوشمند تاکسی اقدام می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مرکز سامانه هوشمند تاکسی نسبت به شناسایی تاکسی‌هایی که سامانه هوشمند آنها خاموش و غیر‌فعال است، اقدام می‌کند، افزود: در حال حاضر تمام تاکسی‌هایی که سامانه هوشمند تاکسی آنها خاموش است و یا از این سامانه برای دریافت کرایه استفاده نمی‌کنند، شناسایی و تذکرات لازم در خصوص رفع این تخلف به نها داده شده است.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اضافه کرد: همچنین در صورتی که این تاکسی‌ها نسبت به رفع تخلف خود اقدام نکنند و برای بار دوم به آنها تذکر داده شود، پرونده آنها در کمیته انضباطی مطرح می‌شود و حتی ممکن است که پروانه این تاکسی‌ها به دلیل این تخلف لغو شود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.