سرویس: تولیدی » خبر پوششی 18:39 - شنبه 22 فروردین 1394

به مناسبت هفته زن:

جشن میلاد کوثر با حضور کبوتران سفیدبال ورزنه ای برگزار شد/ تصاویر

به مناسبت ولادت دخت نبوت همسر ولایت ومادر امامت جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور بیش از 1000نفر از بانوان و خانواده شهدا در ورزنه برپا شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جشن میلاد کوثر با حضور بانوان شهر ورزنه در مسجد المهدی شهر ورزنه و با حضور جمعی از مسئولین شهر ورزنه برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی استاد حوزه با اشاره به اینکه به برکت وجود مبارک حضرت فاطمه(س) بانوان جوامع اسلامی عزت و کرامت یافتند بیان کرد: خداوند با هدیه فاطمه(س) به پیامبر مکرم اسلام(ص) به تمامی دیدگاه های ناقص و غلط درباره بانوان پایان بخشید.

وی بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری(س) را شایسته ترین الگو برای بانوان برشمرد و اظهار کرد: اگر بانویی در جامعه اسلامی به دنبال الگویی می گردد؛ بهترین الگوی دینداری و ولایتمداری حضرت زهرای اطهر(س) است.

IMG_2168
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت است، گفت: حضرت زهرا(س) الگویی کامل و برتر برای همه بانوان دنیاست و هر کس این بانو را الگوی خود قرار دهد، هیچوقت اسیر مشکلات دنیوی نمی شود.

حسینی با بیان اینکه حضرت زھرا(سلام االله علیھا) در تمامی ابعاد برای مردان و زنان الگو و اسوه ھستند، تصریح کرد: در زندگی اجتماعی، فردی و سیاسی خود آن بزرگواررا الگوی خود قرار داده تا در مسیر زندگی دچار مشکلات نشویم و به موفقیت و سربلندی برسیم.

حجت الاسلام حسینی استاد حوزه با اشاره به رعایت حجاب به عنوان اصل ضروری برای دختران و زنان ادامه داد: بانوی دو عالم همواره در راه ترویج دین مبارک اسلام با رعایت کامل حجاب و حیا پیشقدم بود پس شایسته است مقام و منزلت این بانوی بزرگوار بیش از پیش برای اقشار جوان جامعه تبیین شود.

اجرای سرود با عنوان مادر، پخش کلیپ و تجلیل از13نفر از مادران شهید از دیگربرنامه های جشن بزرگ میلاد کوثر در شهر ورزنه بود.

 

 

IMG_2173 IMG_2177 IMG_2253 IMG_2281 IMG_2201

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.