سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 11:04 - شنبه 22 فروردین 1394

در جلسه خیریه امام حسن مجتبی حسن آباد مطرح شد:

گرایش به امور ام المنفعه بالاترین امتیاز کار فرهنگیست

حجت الاسلام جمشیدی یکی از مهمترین و بالاترین امتیازات فرهنگی و معنوی را گرایش به امور عام المنفعه و خیریه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) جلسه ای در مرکز نیکوکاری و خیریه امام حسن مجتبی(ع) با حضور اعضای هیئت مدیره مرکز، شهردار و اعضای شورا، ریئس اوقاف منطقه، افراد خیرو مداحان اهل بیت(ع) تشکیل شد.

حجه السلام شیخ محمد جمشیدی ضمن تبریک این روز بزرگ به حضار در مورد اهداف و دستاوردهای خیریه امام حسن مجتبی شهر حسن آباد سخنانی ایراد کرد.

وی یکی از اهداف اصلی خیریه را ایجاد ارتباط بین افراد توانمند و نیازمند دانست و یکی از مهمترین و بالاترین امتیازات فرهنگی و معنوی را گرایش به امور عام المنفعه و خیریه عنوان کرد.

جمشیدی در ادامه به دیگر فعالیت های این مرکز اشاره و خاطرنشان کرد: در آمد مرکز خیریه امام حسن مجتبی(ع) در سال گذشته حدود130 میلیون تومان بوده که از محل( صندوقچه های صدقات، اجاره ساختمان، اجناس اهدایی افراد خیرو …) جمع آوری شده است.

وی در مورد کمک به افراد نیازمند در طول سال گذشته و در استانه نوروز امسال تصریح کرد که( توزیع 800 سبد ارزاق در بین افراد نیازمند منطقه، توزیع آرد حدود 650 کیسه، توزیع مواد پروتئنی مثل گوشت قرمز و سفید، کمک ماهیانه به خانواده های یتیم، کمک به بیماران صعب العلاج، ساخت ساختمان در زایشگاه شهر حسن اباد، کمک جهت تهیه جهیزیه نو عروسان نیازمند و …) از دیگر فعالیت های این مرکز نیکوکاری و خیریه است.

جمشیدی در پایان سخنان خود یکی از عوامل موفقیت خیریه را تعامل با دیگر ارگانها و نهاد ها در سطح شهر و منطقه دانست و اظهار امید واری کرد که در سالی که به سال ملت و مردم، همدلی و همزبانی از طرف مقام معظم رهبری نامگذاری شده بتوان با همکاری بیشتری این مسیر را ادامه داد.

در ادامه ایروانی شهردار شهر حسن آباد نیز ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا و روز زن و مادر و ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از دست اندرکاران این خیریه و تمام افرادی که در جهت کمک به محرومان قدمی بر می دارند تقدیر و تشکر کرد و آمادگی شهرداری و اعضای شورا را در جهت کمک و همکاری با این خیریه را اعلام نمود.

شایان ذکر است ریئس هیئت مدیره این مرکز مرحوم حجه السلام حاج شیخ محمد علی سعادت بود که در این جلسه  حجه السلام حاج آقا حسن حسینی خالصی به عنوان ریئس هیئت مدیره  جدید معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.