سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 16:02 - جمعه 21 فروردین 1394

امام جمعه هرند:

مسئولان کشور بیانات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند

امام جمعه هرند گفت: مسئولان کشور بیانات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند: حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی امام جمعه هرند در خطبه‌های اول نماز جمعه امروز شهر هرند طی سخنانی، گفت: تقوا یک موضوع مهم در دین اسلام است خدای متعال عاقبت را بر متقین رقم زده است و انها هم در دنیا و هم در اخرت مورد لطف پروردگار قرار می گیرند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهراء(س) و روز زن و میلاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به بیان فضائل زندگی حضرت زهراء اشاره کرد وگفت: اگربه زندگی به این بی بی دو عالم توجه داشته باشید هیچ وقت در زندگی دچار مشکل نخواهید شد.

وی گفت و اگر از زندگی اهلبیت دور شوید در زندگی دچار مشلات زیادی خواهید شد.

DSC00075

اصل حسینی در خطبه دوم خود با اشاره به بیانات مهم مقام معظمر رهبری در دیدار با مداحان افزود: رهبر معظم انقلاب مسائل مهمی را بیان نمودند وایشان با بیانات گوهر بار خود کشور فریبکار امریکا را به جوانان معرفی کردنند ومسئولین کشور باید این بیانات را سرلوحه کار خود قرار بدهند وعجولانه تصمیم نگیرند.

خطیب نماز جمعه هرند بابیان این که در اولین جلسه شورای اداری بخش جگه تصریح کرد: کمیته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد ومطالب خوب ومهمی بیان شد.

امام جمعه هرند گفت یکی از ابزارهای شکست یک ملت استفاده از مواد مخدر است که ماهواره های گاهی از آن به عنوان دارو تبلیغ میکنند تا جوانان را فریب بدهند.

ایشان گفت جهت مبازه وجلوگیری با مواد مخدر فقط از نیروی انتظامی نباید انتظار داشته باشید ودر این کار باید همه بسیج بشوند . چراکه این مواد مخدر خطر جدی برای جامعه است وی گفت برای مبارزه با این کار برنامه ریزی فرهنگی بشود نه برخورد نظامی وانتظامی .

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.