سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:54 - جمعه 21 فروردین 1394

امام جمعه شهر ورزنه:

کشت مناسب با تحویل حقابه بدون نوسان و با متراژ مناسب محقق می شود

کشت مناسب در شرق اصفهان بارساندن حق آبه مناسب و متراژ مفید و همفکری با تشکل های بهره بردار میسر می شود.

به گزارش اصفهان شرق: امام جمعه شهر ورزنه گفت: باید از تیم مذاکره کننده هسته ای که فرزندان ملت هستند حمایت کنیم.

حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه به سوره کوثر اشاره  و اظهار کرد: کوثر به معنای خیر کثیر است و مطابق روایات مراد از کوثر ذریه فاطمه زهرا(س ) هستند، چون خداوند در این خانواده برکت و خیر کثیر قرار داده است و اهلبیت عصمت و طهارت(ع) منشاء خیر و برکت و واسطه فیض الهی در عالم وجود می باشند.

وی در خطبه دوم ضمن تبریک ولات باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) بیان داشت: ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ایام گرامی داشت مقام بسیار ارزشمند مادران است که با الگو گیری از زندگی آن بزرگوار فرزندانی را با تربیت اسلامی به جامعه تحویل نمودند و باید دقت در برخورد با همسران که بسیار امر مهمی است را در اولویت زندگی قرار دهیم.

حجت الاسلام صادق زاده در ادامه به مباحث مذاکرات هسته ای اشاره و اظهار داشت: باید از تیم مذاکره کننده هسته ای که همه، فرزندان این ملت هستند حمایت کنیم و به آمریکا که با خدعه و حیله وارد می شود بدبین باشیم و نباید نگرش سیاه و سفید در این خصوص داشت بلکه باید با همدلی به جلو برویم.

وی با محکوم کردن آل سعود در تجاوز به یمن افزود: عربستان با باتلاقی که برای خود درست کرده است بحول و قوه الهی در آن فرو خواهد رفت.

امام جمعه ورزنه در پایان ضمن قدردانی از صبر و همت مردم و مسئولین در رهاسازی آب و کشت پاییزه بیان داشت: باید از صبر شما مردم و همچنین همت و تدبیر و پیگیری مسئولین خصوصا استاندار و فرماندار محترم تشکرکرد و همانگونه که آب برای نقاط دیگر در محل آنها تحویل داده می شود باید حق آبه کشاورزان بدون نوسان و بامتراژی مناسب به این عزیزان برسانندتا انشاء الله به فضل الهی زحمات مردم ومسئولین به نتیجه مناسب برسد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.