سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:01 - پنجشنبه 20 فروردین 1394

ارتباط حملات تروریستی علیه ایران با مذاکرات هسته ای/ حمله به مرزها برای فشار به تیم مذاکره کننده!

به نظر می رسد رابطه مستقیمی میان اعلام نتایج مذاکرات و حملات تروریستی به کشور وجود دارد؛ در حالی که هر بار ایران جشنی را برای رسیدن به دستاوردی جدید در مذاکرات برگزار می کند، حملات تروریستی به کشور افزایش پیدا می کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از راه دانا، طی چند روز گذشته، تعدادی از نیروهای مرزبانی مستقر در منطقه نگور سیستان و بلوچستان توسط اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

شهدای این حادثه شامل 4 سرباز نیروی انتظامی و 3 نفر نیروی کادر بودند؛ اما ساعاتی پس از این حادثه یک تن از سربازان دیگر حاضر در محل حادثه نیز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

حوالی ساعت 17:30 روز 17 فروردین ماه، 8 نفر از ماموران هنگ مرزی در منطقه نگور سیستان و بلوچستان در محدوده میل 240 توسط یک دستگاه تویوتا لندکروز در حرکت به بودند که در کمین گروهی از اشرار مسلح قرار می گیرند.

بعد از حمله اشرار و تیراندازی به سمت ماموران نیروی انتظامی در نهایت اشرار بعد از به شهادت رساندن نیروهای خدوم هنگ مرزی، اقدام به آتش زدن خودروی آنها کرده و از محل متواری می شوند.

گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفته است.

طی دو سال گذشته این اقدامات از سوی گروهک تروریستی جیش العدل با حمایت مستقیم دولت های وهابی منطقه افزایش یافته است و به نظر می رسد حمله به چند سرباز وظیفه مرزی و فرار این گروهک تروریستی به خاک پاکستان هدفی خارج از یک قدرت‌نمایی باشد.

در فروردین ماه سال جاری چند روز قبل از این اتفاق بیانیه لوزان سوئیس از سوی مسئولین وزارت خارجه قرائت شد و این امر تا حدودی حکومت های وهابی در منطقه و طرفداران آنها را نگران کرد.

ار طرف دیگر این گروه های تروریستی پیش از این مورد لطف و مرحمت استکبار جهانی به ویژه آمریکا، قرار گرفته اند.

سال گذشته نیز همزمان با اعلام به توافق رسیدن ایران و گروه 5+1 در ژنو، گروهک تروریستی جیش الظلم با حمله به مرز ایران از خاک پاکستان، 14 نفر از مرزبانان کشور را به شهادت رسانده و در نهایت به داخل خاک عربستان عقب نشینی کردند.

به نظر می رسد رابطه مستقیمی میان اعلام نتایج مذاکرات و حملات تروریستی به کشور وجود دارد؛ در حالی که هر بار ایران جشنی را برای رسیدن به دستاوردی جدید در مذاکرات برگزار می کند، حملات تروریستی به کشور افزایش پیدا می کند.

هربار که ایران پای میز مذاکرات حاضر می‌شود برای فشار آوردن به  ایران چنین اقدامات خصمانه‌ای علیه ایران صورت می‌گیرد؛ آمریکا در حالی وارد مذاکره با ایران می شود که از سوی دیگر تمام امکانات و هزینه های لازم برای فعالیت دشمنان ایران و گروه های تروریستی را فراهم می کند.

همکاری استکبار منطقه با استکبار جهانی در راستای فشار به ایران تا حدی است که ایران در مقابل آنها کوتاه آمده و بتواند امتیازات زیادی به آنها بدهد؛ اما ایران تا کنون به آنها باج نداده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.