سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 00:42 - پنجشنبه 20 فروردین 1394

به مناسبت 20 جمادی الثانی:

میلاد دو نور، انسیه حورا و حضرت روح الله

20 جمادی الثانی سالروز دو میلاد مهم و موثر در تاریخ بشریت است؛

اصفهان شرق/ ولی الله عرب مختاری

20جمادی الثانی سالروز دو میلاد مهم و موثر در تاریخ بشریت است؛ یکی مربوط به سال های اولیه پیدایش اسلام و آن ولادت با سعادت و سراسر نور و برکت سرآمد زنان عالم و بی بی دو سرا حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است که خالق هستی در حدیث قدسی او را واسطه آفرینش معرفی می کند و به پاس وجودش سوره کوثر در حقش نازل می نماید.
بزرگترین پیامبر الهی لقب ام ابیها را به او هدیه می دهد و در بین ملائک انسیه حورا لقب می گیرد و با قطع شدن رشته نبوت ، طوبای شریف امامت، از وجود این خیر کثیر نشات می گیرد .
ضمن سپاس به درگاه ایزد بی نیاز، دائم این ذکر شریف ورد زبانمان باشد که:
« اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سر المستودع فیها بعدد ما احاط به علمک»

n00051569-b
مولود مبارک دیگر سلاله پاک زهرای مرضیه حضرت روح الله الموسوی الخمینی است ، همان ابر مردی که در تایخ معاصر با تبر توکل به خدا و عمل به این دستور الهی که« ان تقوموا لله مثنی و فرادی » کمر همت به شکستن بت طاغوت و در هم پیچیدن طومار سلسله ستمشاهی در ایران و قطع ید مستکبرین از این کشور بست.
به یاری خدا و وحدت و همدلی مردم و به برکت خون شهیدان قیامش به ثمر نشست و حکومت حق در ایران زمین بر پاشد تا به مرور زمان، با صدور انقلاب اسلامی ایرن، خیزش ها و بیداری اسلامی در جای جای جهان رشد و نمو نماید و روز به روز قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران، دل ملت های جهان، اعم از مسلمان و غیر مسلمان را امیدوار کند و ایران امن، مامن ستم دیدگان و مظلومان شود.
آنها که زمانی در سایه رژیم ستمشاهی، در این کشور ، هر چه می خواستند می کردند و آنچه می توانستند می برند و حتی نیروهای عادی آنها که در کشور ما کار می کردند و حقوق های کلان می گرفتند ، روی در اتاقشان می نوشتند : « ورود ایرانی و سگ ممنوع! » امروز در برابر عظمت این ملت بهت زده می شوند و هر چه ترفند و تحریم و تهدید در کوله بار خود دارند علیه ما خالی کنند اما راه به جایی نبرند و نتیجه عکس بگیرند و روز به روز عزت و اقتدار و امنیت کشور پایدار تر و طرفدارانش در جای جای دنیا بیشتر و ان شاء الله زمینه برای ظهور مهدی زهرا فراهم و با حضور آن سرور عالم تاب، قبر مخفی دخت پیامبراعظم نمایان و ستم کاران و ظالمان تاریخ به سزای اعمال خود برسند.
« ان الارض یرثها عبادی الصالحون » و « و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض »

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.