سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 22:28 - چهارشنبه 19 فروردین 1394

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

همدلی دولت و ملت رمز عبور از دسیسه دشمنان نظام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: دولت ها بایستی کاری کنند که اعتماد ملت را جذب کرده و برای پیشرفت ملت قدم بردارند تا بتوان با گامی استوار به سمت عزت و اقتدار نظام قدم برداشت.

به گزارش اصفهان شرق: امسال مانند دیگر سال های قبل مقام معظم رهبری با درایت خود 4 کلید واژه مهم را به عنوان شعار سال 94 انتخاب کردند تا بتوان با بررسی دقیق در واژه واژه آن در جهت ارتقاء آرمان های اسلامی کشور حرکت کرد.

نکته مهمی که می توان به آن اشاره داشت، نقطه نظرات مختلف از مسئولان کشوری و لشگری در خصوص جمله ای کوتاه اما با معنای رهبری است تا بتوان در عملکرد سال خود با تفهیم موضوع در همه مراحل زندگی و کسب و کار، مسیر روشن را برای خود و دیگران به درستی ترسیم کرد.

در این خصوص گفتگویی با فرمانده ناحیه سپاه شرق اصفهان داشتیم.

سرهنگ مهدی ساعی در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: فاطمه زهرا الگوی تمام معنا در زمینه حجاب و تربیت فرزند است و بانوان جامعه بایستی با تمسک به زندگی آن حضرت حرکت کنند تا بتوان سبک زندگی اسلامی را در خانواده ها نهادینه کرد.
فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) با اشاره به شعار مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این کلام گهربار را نقشه راهی برای همگان عنوان و افزود: همه ساله شاهد هستیم که مقام معظم رهبری متناسب با آینده نگری که نسبت به تحرکات دشمنان در منطقه دارند مدبرانه شعاری را انتخاب می کنند تا نقشه راهی مفید برای مردم باشد و باید متذکر شد که این شعار مختص یک سال نیست بلکه همه ساله باید پایبند به فرامین رهبری و کلیدواژه های مطرح شده از سوی وی بود زیرا این کلیدواژه ها برای کلیه مسیرهای زندگی کاربرد دارد.

*شعار سال رهبری نقشه راه ملت در طول سال است
وی با ذکر اینکه باید شعار سال را سرلوحه کار، بسته به زمینه های مسئولیتی خود قرار دهیم، گفت: دشمنان در صدد آن هستند که بتوانند با مطرح کردن نظام استبدادی، همه ما را تحت سیطره خود درآورده و سرسپرده انها باشیم ولی چراغ راهی که هر ساله رهبری برای ما تبیین می کنند در مقابل نقشه های شوم دشمنان قرار دارد تا فریب نقشه های شوم دشمن را نخوریم و همواره عزتمند زندگی کنیم.
ساعی دسیسه های دشمن را در فضای مجازی و رسانه ها در ایجاد شکاف بین دولت و ملت مهم قلمداد کرد و با تاکید بر عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر هملی و همزبانی بین دولت و ملت افزود: با همدلی و همزبانی دولت و ملت می توان در مقابل دسیسه های دشمنان ایستاد و کلید واژه سال 94 از کلام مقام معظم رهبری رمز موفقیت همه ملت در عبور از دسیسه های دشمنان است.

*حرکت پشت سر ولایت فقیه از شاخصه های ملت است
وی نظام دموکراسی دینی مبتنی بر حرکت مردم پشت سر ولایت و دولتمردان را مطرح و بیان کرد: هر زمانی که مردم پشت سر مسئولان نظام حرکت کردند کشور را از پیچ تاریخی که در آن قرار داشت نجات دادند و می توان گفت که نظم نوین جهان با همدلی دولت و ملت شکل گرفته و در دولت هایی که فاقد این مورد می باشد نظامی از هم گسیخته حاکم خواهد شد و کشور را در معرض تعرضات دشمنان می دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اذعان کرد: دولت ها بایستی کاری کنند که اعتماد ملت را جذب کرده و برای پیشرفت ملت قدم بردارند تا بتوان با گامی استوار به سمت عزت و اقتدار نظام قدم برداشت.
وی ادامه داد: ملت ظرفیت خوبی در زمینه های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی دارند و همان ویژگی در صحنه بودنشان در کنار دولت ها نمونه ای از همدلی ملت و نقش برجسته آنها در کشور است.

*همدلی به معنای عدم نقد منصفانه نیست
ساعی با اشاره به نقد منصفانه در رابطه با برخی ضعف عملکرد مسئولان افزود: همدلی به معنای این نیست که کاستی های موجود در بدنه دولت را نادیده انگاریم بلکه باید با انصاف به بررسی کاستی و ضعف ها بپردازیم تا بتوان کشوری عزتمند داشته باشیم و با انتقادهای بی مورد و نابجا دشمن شاد نشویم.
وی در پایان یادآور شد که هر کس با عملش شکاف بین دولت و ملت ایجاد کند و برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت داشته باشد، خائن است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.