سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 12:13 - سه شنبه 18 فروردین 1394

نسخه چاپيارسال به دوستان ظریف در جلسه غیرعلنی امروز مجلس:

فکت‌شیت ایرانی مذاکرات در روزهای آتی منتشر می‌شود/ تزریق گاز به سانتریفیوژهای IR8 بعد از توافق

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر امور خارجه از صدور فکت‌شیت ایران در مورد مذاکرات لوزان در روزهای آتی خبر دادند و گفتند که تزریق گاز به سانتریفیوژهای IR8 بعد از توافق انجام می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از فارس، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز غیرعلنی مجلس گفت: مهمترین نکته‌ای که هم رئیس سازمان انرژی اتمی و هم وزیر امورخارجه در جلسه غیرعلنی امروز مجلس (18 فروردین 94) به آن اشاره داشتند این بود که ظرف روزهای آینده فکت‌شیت ایران در مورد بیانیه مشترک ایران و 1+5 توسط وزارت امور خارجه صادر خواهد شد و تمام دغدغه‌های ملت و نمایندگان در این فکت‌شیت بیان می‌شود.

وی افزود: به نظر نمایندگان، صدور فک‌شیت وزارت امور خارجه ایران در بحث مذاکرات لوزان مهمترین مسئله‌ای است که باید منتظر باشیم تا طی روزهای آینده اتفاق بیفتد تا به ویژه مواردی که موجب نگرانی شدید شده، در این فکت‌شیت اصلاح و منتشر شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر امورخارجه توضیحات امیدوارکننده‌ای را در خصوص تحقیق و توسعه فناوری هسته‌ای در کشور که در مذاکرات بر روی آن توافق شده ارائه کردند و نیز عنوان کردند بعد از شروع توافق، تزریق گاز به سانتریفیوژهای IR8 انجام خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.