سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 10:05 - سه شنبه 18 فروردین 1394

بخشدار بخش کوهپایه:

بخش کوهپایه آمار جمعیتی بالایی را در نوروز 94 شاهد بود

بخشدار بخش کوهپایه گفت: بخش کوهپایه به لحاظ ظرفیت کوهستانی و ظرفیت های موجود شاهد آمار جمعیتی بالایی در نوروز 94 بود.

تودشکی در گفتگو با اصفهان شرق، با تشکر از دستگاه های خدمت رسان به مسافران نوروزی اظهار کرد: مدیریت خوبی در تعطیلات نوروزی توسط هلال احمر، بنیاد و پلیس راه انجام شد و به لطف خدا مسافران گذری رضایت خوبی را از دستگاه های ذیربط داشتند.
بخشدار بخش کوهپایه افزود: ایستگاه امنیت و سلامت روستایی واقع در 5 کیلومتری شهر تودشک به نسبت خودش توانست در جلوگیری از تصادفات نقش مهمی داشته باشد.
وی با توجه به مهاجرت جوانان به کلان شهرها متذکر شد: قسمتی از افزایش جمعیت روستاهای بخش کوهپایه به لحاظ بازگشت خانواده هایی است که به دیگر شهرها مهاجرت کرده اند و برای دید و بازدید در ایام نوروز به دیار خود بازمی گردند که می توان امار جمعیتی روستاها را تا دو برابر جمعیت قبل از نوروز عنوان کرد.
تودشکی با ذکر پتانسیل های گردشگری در بخش کوهپایه گفت: چشمه آب گرم ورتون و کاروانسرای عباسی از مکان های جذب گردشگر در این بخش است که به لطف خدا و سرمایه گذاران خصوصی در ایام نوروز شاهد مسافران گذری بود.
وی با اشاره به نوع آب و هوای ایده آل بخش کوهپایه خاطرنشان کرد: بخش کوهپایه به لحاظ ظرفیت کوهستانی و ظرفیت های موجود شاهد آمار جمعیتی بالایی در نوروز 94 بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.