سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - یکشنبه 16 فروردین 1394

عضو شورای شهر اصفهان مطرح کرد

لزوم روان‌سازی حمل و نقل عمومی در اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روان‌سازی حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان باید در دستور کار مسئولان امر قرار بگیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛  علیرضا نصراصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر ضمن تبریک به مناسبت سال جدید اظهار کرد: همچنین از تمام افرادی که در ارائه خدمات به مسافران نوروزی تلاش کرده‌اند به ویژه از ستاد نوروزی شهرداری، نیروی انتظامی، مشاوران املاک، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان پایانه‌های مسافر‌بری تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ارزیابی اقداماتی که در سال گذشته انجام شده و برنامه‌ریزی در راستای انجام اقدامات لازم در سال جدید باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به عنوان شعار سال 1394 تصریح کرد: شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی انتخاب شده است.

وی با تاکید بر اینکه حاصل این شعار باید همراهی با دولت و از سویی همراهی دولت با ملت باشد، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا شاهد تحقق شعار امسال باشیم.

نصراصفهانی با بیان اینکه باید به صورت عملیاتی در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنیم و اقدامات مؤثری را در این زمینه انجام بدهیم، تاکید کرد: مدیریت شهری نیز باید در راستای تحقق این شعار برنامه‌ریزی کند.

وی به ضرورت تلاش در راستای افزایش رضایتمندی مردم با استفاده از آسان‌سازی امور و تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: همچنین باید در راستای به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه آموزش‌های لازم باید به شهروندان در راستای صرفه‌جویی در منابع آب، برق و گاز ارائه شود، گفت: روان‌سازی حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان باید در دستور کار مسئولان امر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه همچنین هزینه‌های مردم و دولت در مبحث سلامت و درمان باید پایین آورده شود، اظهار کرد: همچنین فضا‌های جدید برای تشویق بخش خصوصی به منظور سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال باید فراهم شود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.