سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - یکشنبه 16 فروردین 1394

عضو شورای شهر اصفهان:

شرق اصفهان ظرفیت بالایی برای توسعه صنعت گردشگری دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرق اصفهان ظرفیت بالایی برای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال برای مردم دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛  رسول جهانگیری در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر ضمن قدردانی از ستاد تسهیلات سفر در ایام نوروز با محوریت شهرداری اظهار کرد: از معاونت خدمات شهری شهرداری و شهرداران مناطق اصفهان نیز به دلیل آماده‌سازی شهر در ایام نوروز و پذیرایی از مسافران نوروزی قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این ستاد هر ساله شرایط را برای جلوگیری از سردرگمی مسافران نوروزی و فراهم شدن زمینه‌های اسکان مسافران در سطح اصفهان فراهم می‌کند، اضافه کرد: در ایام نوروز، شهرداری و ارگان‌های مرتبط ثابت کردند که می‌توانیم به صورت شبانه‌روزی ظرفیت 150 هزار شب‌خواب را در اصفهان فراهم کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه می‌توانیم با استفاده از این ظرفیت‌ها به سمت و سویی برویم که به بحث اشتغال و توسعه صنفی کمک کنیم، تصریح کرد: بالغ بر 70 درصد اصناف در ستاد تسهیلات سفر نوروزی فعال بودند.

وی توسعه صنعت گردشگری را بهترین ظرفیت در راستای توسعه اقتصاد شهری دانست و ادامه داد: شرق اصفهان ظرفیت بالایی برای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال برای مردم دارد.

جهانگیری با اشاره به اینکه توسعه گردشگری در اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تاکید کرد: سازمان گردشگری باید با راهکار‌های خود در اصفهان راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت اصفهان از لحاظ صنعتی به اشباع رسیده است، افزود: ما باید برای توسعه اقتصاد شهری به سوی توسعه صنعت توریسم برویم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ما باید در شهر اصفهان روی توسعه صنعت گردشگری سرمایه‌گذاری کنیم، گفت: بستر‌ها و زمینه‌های توسعه صنعت گردشگری باید برای ایجاد اشتغال‌زایی برای افراد در اصفهان فراهم شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.