سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:08 - شنبه 15 فروردین 1394

مقایسه عجیب حاج قاسم و ظریف توسط روزنامه اصلاح‌طلب+ عکس

اگرچه نمی توان منکر زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای شد، اما مقایسه عملکرد ظریف با سردار سلیمانی نه تنها در میزان محبوبیت، بلکه در نوع کار و میزان موفقیت درست و به جا نیست.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از راه دانا، با پایان یافتن تعطیلات نوروزی کار روزنامه ها هم آغاز شده است و اولین شماره این روزنامه ها با اخبار مهمی روی باجه های مطبوعاتی رفت.

همه این روزنامه تیتر اول خود را به مذاکرات لوزان اختصاص داده اند که برخی از آنها راه حمایت در پیش گرفته و برخی دیگر نیز با انتقاد از بیانیه لوزان این توافق را به چالش کشیدند.

در این میان روزنامه ابتکار با برجسته کردن شخص ظریف در میان تیم مذاکره، وی را با سردار قاسم سلیمان یمقایسه و در یک راستا قرار داده است.

ابتکار در این راستا نوشت: منطق و عقلانیت، مبارزه در صحنه دیپلماسی را به هماوردی برابر تبدیل کرد به گونه ای که در یک سر نبرد ایران اسلامی با داشته های منطقی خود و در سوی دیگر تمام قدرت های برتر جهان قرار داشتند.

منطق، متانت و حرفه ای گری تیم هسته ای ایران به همراه قدرت حاصل از موفقیت های میدانی ایران در عراق، یمن، و… عامل برابری در این هماورد تاریخی بود. بر همین اساس ظریف و حاج قاسم ماموریت خویش در میدان قدرت راهبردی نظام را به بهترین وجه به انجام رساندند و استحقاق دست مریزاد و بهترین سپاس ها از سوی هر ایرانی وطن پرست را دارند.

قطعاً‌ مقایسه قاسم سلیمانی با تیم هسته ای به ویژه شخص ظریف مقایسه درستی نبوده است.

حاج قاسم سلیمانی با عملکرد خود در زمینه نظامی و منطقه‌ای نشان داد که می توان طوری کار کرد که هیچ انتقادی به عملکرد وی نباشد.

سردار سلیمانی در مقابله با داعش با شهامت مردم عراق در این مسیر توانست نه تنها مانع از پیشروی داعش شود بلکه داعش در یک قدمی نابودی قرار گرفته است.

از طرف دیگر عملکرد تیم هسته‌ای به شکلی بوده است که ظرف دو سال گذشته با وجود دادن امتیازهایی توانسته اند امتیازهایی هم بگیرند و همین امر موجب شده است تا انتقادات زیادی نسبت به عملکرد این تیم وارد شود.

اگرچه نمی توان منکر زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای شد، اما مقایسه عملکرد ظریف با سردار سلیمانی نه تنها در میزان محبوبیت، بلکه در نوع کار و میزان موفقیت درست و به جا نیست.

82fa7d91-3712-4a58-a196-210bb524c43a

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.