سرویس: تولیدی » خبر پوششی 18:12 - شنبه 15 فروردین 1394

در نشست روحانیون بن رود مطرح شد:

همدلی و همزبانی مردم و دولت راز رفع مشکلات است

نشست روحانیون منطقه بن رود به همت سازمان تبلیغات اسلامی بخش بن رود در دفتر امام جمعه شهر ورزنه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق: در این نشست که با حضور جمع کثیری از روحانیون منطقه بن رود برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین حمید رضا صادق زاده رود اظهار داشت: امروز به لطف پروردگار و همت مردم و مسئولین فعالیت های خوب و رو به رشدی اعم از اجرایی، عمرانی و فرهنگی انجام شده است.
امام جمعه ورزنه با گذری کوتاه به برخی فعالیت ها در سطح بخش بن رود تصریح کرد: فعالیت های انجام شده از بعد عمرانی می توان به پروژه هایی از قبیل ساخت ترمینال، پیگیری جاده ندوشن به یزد، ساخت استخر و روپوش کانال شورآبه سجزی و همچنین تعریض جاده ورزنه به اژیه اشاره نمود که به همت مسئولین اجرایی شهرستان و دیگر مسئولان استانی و محلی در حال انجام و پیگیری می باشد.

امام جمعه
وی در ادامه گفت: در بعد فرهنگی کارهای بسیارخوبی در سال گذشته انجام گرفت که مهترین آنها تشییع پیکر2شهید گمنام در شهر و برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین سالار شهیدان حسین بن علی(ع) و همچنین برگزاری مراسم مختلف به مناسبت عیدغدیر خم، همایش روز جوان و برنامه هایی از این قبیل که به همت روحانیون، هیآت مذهبی، مردم شهید پرور و مسئولان انجام گرفته است.
صادق زاده با اشاره به رمز برطرف شدن مشکلات منطقه اظهار داشت: رمز برطرف شدن مشکلات مردم منطقه همدلی وهمزبانی ملت با دولت و پیگیری مطالبات و مشکلات مردم می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دری
دراین نشست همچنین حجت الاسلام والمسلمین دری نماینده ولی فقیه در قرارگاه امر به معروف ونهی از منکر در سخنانی اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس منطقه بن رود بعنوان منطقه نیرو خیز استان معروف بوده است که حضور چشمگیری را در عملیات های مختلف داشتند.
وی در ادمه بیان داشت: امروز با تمام مشکلاتی وکمی هاو کاستی ها یی که وجود دارد مردم منطقه در چارچوب ولایت حرکت کرده اند و همیشه حضوری پررنگ را در صحنه های مختلف در حمایت از انقلاب و نظام داشته اند.
حجت الاسلام دری در پایان گفت: این مردم شهید پرور نقش بسیار مهمی را در8سال دفاع مقدس داشته اند که تعداد بسیار زیاد شهدا و ایثارگران منطقه سند این ادعا می باشد که باید مطالبات رهبرمعظم انقلاب را در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان که وظیفه بسیارمهم روحانیون عزیز است را جامه عمل بپوشانیم.

IMG_1466 IMG_1457 IMG_1449

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “همدلی و همزبانی مردم و دولت راز رفع مشکلات است”

  1. میراحمدی گفت:

    باسلام
    یعنی در طی سال گذشته خدمات دیگری ارایه نشده است ایا همایش بزرگ تالاب اهمیت نداشته است

  2. ورزنه ای گفت:

    بیش از20میلیون تومان هزینه شددرهمایش تالاب چه نتیجه ای برای مردم داشت جز اینکه افرادی سوء استفاده کردند ازحضورمردم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.