سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:25 - جمعه 14 فروردین 1394

امام جمعه شهر کوهپایه:

زیارت امام حسین(ع) باعث فساحت و گشادگی قبر می شود

امام جمعه شهر کوهپایه گفت: زیارت امام حسین(ع) باعث فساحت و گشادگی قبر و نجات از فشار آن میشود.

به گزارش خبرنگار افتخاری اصفهان شرق از کوهپایه: حجت الاسلام شاکری در خطبه اول ضمن توصیه نمازگزاران به تقوا و توقف در موارد شبهه با شرح و تفسیر بخش دیگری از نامه امام علی(ع) گفت: بندگان خدا؛ سختی بعد از مرگ برای کسیکه مورد مغفرت ورحمت الهی قرار نگیرد به مراتب بیشتر ازسختی جانکاه هنگام مرگ است.
امام جمعه کوهپایه به تاثیر زیارت امام حسین(ع) در زندگی و کاهش فشار قبر اشاره و اظهار کرد: امام باقر(ع) فرموده است: اگر مردم فضیلت زیارت قبر امام حسین(ع) را میدانستند از شوق میمردند، زیارت امام حسین ثواب هزار حج مقبول، هزار حج مبرور، هزار شهید جنگ بدر و هزاران روزه و صدقه مقبوله دارد.

وی گفت: زیارت امام حسین باعث فساحت و گشادگی قبر میشود و شخص از فشار قبر نجات می یابد.
شاکری در خطبه دوم نماز به مناسبت روز وفات حضرت ام البنین(ع) مادر حضرت ابوالفضل(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، یاد و خاطره شهیدان: شهید سید محمد باقر صدر و خواهر مکرمه اش بنت الهدی و شهید سید مرتضی آوینی و همچنین درگذشت پدر شهید حبیب الله اسحاقی را گرامی داشتند.
وی در ادامه با نقل سخنانی از حضرت امام(ره)؛ با انتقاد از عملکرد سعودیها، درباره دخالت رژیم سعودی در یمن گفت: ما حمله و دخالت عربستان و هم پیمانانش در یمن را محکوم و از آنها میپرسیم: چرا در مقابل جنایت اسرائیل در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه سکوت کردید؟

وی در فراز دیگری از خطبه تذکراتی را درباب مذکرات هسته ای لوزان سوئیس مطرح و تصریح کرد: اذعان به حق مسلم انرژی هسته ای ایران از سوی آمریکائی ها یکی از نقطه های مثبت مذاکرات است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.