سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:05 - جمعه 14 فروردین 1394

مدیر کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش

تمام مدارس کشور فردا دایر است/ اسکان میهمانان فرهنگی در خانه‌های معلم

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر اسکان فرهنگیان تنها در خانه‌های معلم، اردوگاه‌ها و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود، گفت: تمام مدارس کشور فردا دایر است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از فارس، فرشید سیاری مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه تمام مدارس کشور فردا دایر است، اظهار داشت: مدارس مجری طرح اسکان نوروزی فرهنگیان از امروز پذیرش نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان ظهر امروز به پایان می‌رسد و میهمانانی که این روزها در استان‌های مختلف حضور دارند، اردوگاه‌ها، خانه‌های معلم و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان پذیرای آنان خواهد بود.

سیاری تصریح کرد: مدارسی که تا امروز مجری طرح اسکان نوروزی فرهنگیان بودند از ظهر امروز با همکاری گروه‌های پشتیبانی برای حضور دانش‌آموزان آماده خواهند شد و این موضوع از اسفند ماه سال گذشته به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است؛ به این ترتیب هیچ مدرسه‌ای فردا به دلیل طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تعطیل نیست.

وی افزود: خوشبختانه در اجرای طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با هیچ حادثه‌ای مواجه نبودیم و جمع‌بندی آمارها نیز فردا اعلام خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.