اصفهان شرق

ابتکار به ورزنه می آید

کدخبر: 58752
1394/01/14 در ساعت 11:12

به گزارش اصفهان شرق: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در سفر غیر رسمی برای بررسی وضعیت تالاب گاوخونی به ورزنه می آید.

این سفر در حالی است که ماه ها پیش مردم این شهر انتظار آمدن معاون رئیس جمهور را به منظور رسیدگی به مشکلات تالاب و برخی مسائل پیش آمده در زمینه خشکسالی و انتشار ریزگردها به مناطق حاشیه گاوخونی را می کشیدند.

 

تعطیلات عید فرصتی شد تا خانم ابتکار در کنار برخی دید و بازدیدها سری هم به ورزنه بزند تا از نزدیک آسیب جدی دیده شده به محیط زیست که سالهاست برخی مسئولین از کنارش رد شده اند را مشاهده کند.

 

امید آن داریم تا بتوان در آخرین لحظات تطیلات نوروزی، عیدی خوبی را از دست رئیس سازمان محیط زیست کشور در این سفر گرفته و تالاب را که درخوابی عمیق فرو رفته است، بیدار کنیم.

 

نفس های تنگ شده از غبار آلودگی ریزگردهای مردم ورزنه، نوازش نسیم غم از دست دادن عزیزان برخی خانواده های این شهر و تلاش بی وقفه دوستداران محیط زیست بخش بن رود همه و همه منتظر تدبیر معصومه ابتکار در سفر نیم روزه به ورزنه هستند.

گفتنی است همایش تالاب امسال به همت جمعی از دوستداران محیط زیست در شهر ورزنه و در کنار گاوخونی برگزار شد تا نام تالاب گاوخونی با این اقدام در ردیف احیاشدن قرار گیرد.