سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 02:19 - چهارشنبه 12 فروردین 1394

با گذشت چندین سال:

مردم حسن آباد جرقویه علیا همچنان منتظر برگزاری نماز جمعه

به رغم پیگیری های مکرر مسئولین شهر حسن آباد و وعده های مسئولین استانی در بر پایی نماز جمعه، هنوز بانگ نماز جمعه شنیده نشده است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: جلسه پی گیری بر پایی نماز جمعه شهر حسن آباد صبح امروز نیز در شهرداری حسن آباد با حضور روحانیون شهر، اعضای شورای اسلامی، شهردار ، بخشدار و ائمه جماعات مساجد شهرو فرماندهی حوزه 5 بسیج برگزار شد.

در این جلسه که با هدف معرفی امام جمعه شهر برگزار شده بود، بعد از بحث و تبادل نظر در این خصوص مقرر گردید سه نفر از روحانیون واجد شرایط به دبیرخانه ستاد سیاستگزاری ائمه جماعات استان معرفی شوند.

در این جلسه ایروانی شهر دار شهر حسن آباد در سخنانی کوتاهی به اهمیت و جایگاه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه یکی از بزرگترین پایگاه های حکومت اسلامی و کانون هدایت،سرمایه ، عزت و شرافت یک جامعه اسلامی است که هر هفته برگزار می شود و این امر زمینه تفاهم، همکاری جامعه اسلامی را با یکدیگر و با حکومت اسلامی و ولایت فقیه بر قرار می سازد و بر آگاهی اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی جامعه می افزاید.

در پایان حاضرین در جلسه اظهار امیدواری کردند که مسئولین استانی نیز با جدیت بیشتری این خواسته مردمی را در سال دولت و ملت همدلی، همزبانی برآورده سازند.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “مردم حسن آباد جرقویه علیا همچنان منتظر برگزاری نماز جمعه”

  1. شهروند حسن آبادی گفت:

    به حسن آباد به دلائل نا معلومی نماز جمعه نمی دهند و در سال گذشته طوماری هم امضاء شد ولی این امضا ها کجا رفت و چه شد خدا می داند و…..
    ایا این هم پارتی …….

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.