سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 16:20 - دوشنبه 27 آبان 1392

دستگیری تیم ترور دادستان زابل رسوایی ادعای دروغ جیش‌العدل را رقم زد

عوامل ترور دادستان زابل طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط نیرو های قرارگاه قدس سپاه دستگیر شدند.

به گزارش اصفهان شرق: 22 روز پیش بود که باخبر شدیم موسی نوری‌قلعه‌نو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل به همراه راننده‌اش در حالی که عازم محل کارشان بودنند از سوی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو مورد تیراندازی واقع و به شهادت رسیدند.

جیش العدل ساعاتی بعد ازوقوع حادثه با کم دقتی در اطلاعات حاصل در این حادثه مسئولیت این ترور را به عهده گرفت.

در صورتی که در اطلاعیه منتشر شده توسط این گروه اشتباهاتی واضح وجود داشت از تعداد نفرات کشته شده و همچنین زمان و مکان حادثه از عواملی بود تا گمانه ها را کمی تغییر داد.

در این زمینه حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی معاون اول رئیس قوه قضاییه گفت: این گروه خیلی عجله کرده بودند و با این کار خواستند بگویند که ما خیلی در ایران مقتدر هستیم و می توانیم فساد کنیم ولی هیچ نشانه ای وجود ندارد که نشان دهد ترور دادستان زایل کار این گروه تروریستی است.

وی افزود: ما به جریان دیگری مظنون هستیم که در حال حاضر دوستان در حال پیگیری این موضع هستند و بعد از اینکه تحقیقات به نتیجه رسید در مورد آن اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

طی این روزها در خبری اقتدار قرارگاه قدس بار دیگر هویدا شد و آن زمانی بود که اعلام شد قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعضای تیم ترور دادستان زابل را طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر کرد.

سید باقر حسینی نماینده زابل در همین‌باره  اظهار داشت: عوامل ترور دادستان زابل طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط نیرو های قرارگاه قدس سپاه دستگیر شدند.

وی افزود: امروز تیم عوامل ترور دادستان زابل که جز اشرار مسلح منطقه و در کار قاچاق مواد مخدر و سرقت مسلحانه بودند دستگیر شده و به اعمال ننگینشان اعتراف کردند.
وی در پایان از نیروهای نظامی و امنیتی بویژه پرسنل خدوم قرارگاه قدس سپاه تشکر کرد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.