سرویس: تولیدی » خبر پوششی 02:44 - دوشنبه 27 آبان 1392

در بازدید امام جمعه ورزنه از دبيرستان معرفت

همت دانش آموزان ورزنه ای در جهت ساختن آینده ی منطقه بسیار مهم است

امام جمعه گفت: دانش آموزان از خمودگی پرهیز و اهل نشاط اجتماعی و تحرک و پویایی باشید.

hfgh
به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: امام جمعه ورزنه از دبيرستان معرفت بازدید کرد. در این بازدید صادقي بخشدار بن رود، رئيس اداره آموزش و پرورش ، معاونت پرورشی و جمعی از فرهنگیان  حضور داشتند.

حجت الاسلام صادق زاده گفت: اين همت شما دانش آموزان براي آينده اين منطقه خيلي مهم مي باشد و از زحماتي كه از طرف دبيران و مسئولين براي شما كشيده شده است قدردانی کنید و همچنين شما دانش آموزان اهل نشاط اجتماعي، ورزش و تحرك وپويايي باشيد و جواناني كه اهل خمودگي يا افسردگي وبدون نشاط وشادابي هستند بايد تلاش خود رابيشتر انجام دهند تا از این خمودگی خارج شوند.

ايشان به نماز اشاره كرد وگفت: کسی که محافظت و مداومت بر نماز جماعت کند، مانند برق سریع و درخشان همراه نخستین گروه بهشتیان از روی صراط می گذرد و همانا نماز خواندن وسیله نزدیکی مؤمن به خداست.

Vater hhgh

توسلي رئيس اداره آموزش وپروش در ادامه گفت: امر به معروف و نهي از منكر نه اجل رانزديك مي كنند و نه از روزي كم مي نمايند، بلكه ثواب را دو چندان و پاداش بزرگ مي سازند و برتراز امر به معروف ونهي از منكر سخن عادلانه اي است نزدحاكمي ستمگر.

Vater Markhjghhghh

در ادامه صادقي بخشدار بن رود به مناسبت هفته كتاب و كتابخواني گفت: بهترین زمان عمرشما دانش آموزان دراین سنین حضور در مدرسه است که باید از آن به نحو احسنت استفاده کرد و در دانش اندوزی تلاش بیشتری انجام دهيد.

Vater Markhjghyty

همچنين اظهار داشت: افکار و اندیشه هاى انسان به گونه اى است که ممکن است فقط خواندن یک کتاب پایه اندیشه ها و افکار انسان را بر مبناى جدید یا در مسیر خاصى قرار دهد و چه بسا ممکن است کتابى مسیر سرنوشت میلیون ها انسان را در راه مخصوصى بیندازد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.