سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 02:27 - سه شنبه 11 فروردین 1394

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش جلگه خبر داد:

برگزاری مسابقات اسب سواری هرند در آینده ای نزدیک

رئيس اداره ورزش و جوانان بخش جلگه از برگزاری مسابقات اسب سواری هرند در آینده ای نزدیک خبر داد.

حسيني سلطان نصيري در گفتگو با مرادي هرندي خبرنگار اصفهان شرق در هرند اظهار کرد: دومین دوره مسابقات اسب سواری کورس 700متر به مناسبت روز طبیعت درتاريخ 13/1/94 در سايت تفریحی آستان مقدس شاهزاده حیدر هرندبرگزار میگردد.
رئيس اداره ورزش و جوانان بخش جلگه افزود: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات، احیا و توسعه این رشته ورزشی مورد سفارش اسلام در شرق اصفهان، استعدادیابی ورزشکاران بخش جلگه و بخش هاي همجوار و ایجاد شور و نشاط بین علاقه‌مندان به اسب سواری است.
وی بیان کرد: این دوره از مسابقات با همکاری روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهرهرند وهيئت امناء آستان مقدس شاهزاده حيدر هرند برگزار و در پایان به نفرات برتر به رسم یاد‌بود جوایز و لوح سپاس اهدا می‌شود.
حسيني سلطان نصيري درپايان خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل ساماندهی نشدن سوارکاران درشرق اصفهان، تا کنون انچنان که باید در مورد سواركاري کار نشده و با توجه به مذاکراتی كه با مربیان استانی شده است، یکی از برنامه های ادره ورزش و جوانان بخش جلگه در سال 94 ساماندهی و برگزاری مسابقات سوارکاری در هر فصل و برگزاری کلاس ویژه سوارکاران و علاقه مندان به اين رشته مي باشدکه امیدواریم با استقبال علاقه مندان به این رشته مهیج و پر طرفدار روبرو شود.

گفتنی است طبق اعلام این اداره به نفر اول این مسابقه مبلغ 3 میلیون ریال و تندیس اسب برتر، نفر دوم مبلغ 2 میلیون ریال و تندیس و نفر سوم 1 میلیون ریال و تندیس اهدا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.