سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 02:16 - سه شنبه 11 فروردین 1394

شوراي اسلامي شهر هرند:

دومين جشنواره قرآنی در شهر هرند در حال برگزاری می باشد

مسئول روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر هرند از برگزاري جشنواره قرآني «قرآن بخوانيد، جايزه بگيريد» در تعطيلات نوروزي در هرند خبر داد.

حميدرضا مرادي هرندي در گفت‌گو با خبرنگار اصفهان شرق اظهار داشت: جشنواره اي باعنوان «قرآن بخوانيد؛ جايزه بگيريد» در ايام تعطيلات نوروزي در محل دفتر شوراي اسلامي شهر هرند پذيراي علاقه‌مندان به قرآن كريم است.
مسئول روابط عمومي شهرداري وشوراي اسلامي شهر هرند هدف از برگزاری اين جشنواره ي قرآنی را توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی و ايجاد فضای مفرح قرآنی برای كودكان در سطح جامعه دانست وافزود: این جشنواره ویژه کودکان 2تا10مي باشد وبه مدت ده روز از دوم تا دوازدهم فروردین، در شهر هرنددرحال اجرا مي باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: جشنواره “قرآن بخوانید، جايزه بگیرید” که با استقبال چشمگیر كودكان و خانواده‌های آنان مواجه شده است براي دومين سال توسط روابط عمومي شهرداري وشوراي اسلامي شهر هرند درحال برگزاري مي باشد.
مرادي هرندي در پايان خاطرنشان كرد: در این جشنواره به منظور اشاعه فرهنگ قرآنی و تاکید بر تربیت اسلامی و قرآنی کودکان و رعایت روحیه کودکانه، همه شرکت کنندگان به عنوان برنده وممتاز شناخته شده و جوایزی نیز به همه آنها اهدا خواهد شد.

DSC08316 DSC08317 DSC08318 DSC08319

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.