سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:30 - دوشنبه 10 فروردین 1394

استاندار اصفهان در پیامی به مناسبت روز جمهوري اسلامي:

۱۲فروردین روز فرو ریختن سلطه ها ی شیطانی و اقتدار وحدت ملی

۱۲فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام و رهبری داهیانه ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خود را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز/ دکتر رسول زرگرپور در پیامی؛ ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران و روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت ایران را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:
۱۲فروردین برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و بنا بر فرموده ی رهبری کبیر انقلاب این روز یکی از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی مردم ایران است چرا که در این روز فرخنده کنگره های قصر ۲۵۰۰ ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه ی شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید.

۱۲فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام و رهبری داهیانه ی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خود را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد.

در روز ۱۲ فروردین مردم همیشه در صحنه وآگاه و هوشیار ایران با انسجام و توکل بخدا و بهره مندی از دستورات الهی با شرکت در همه پرسی و مشارکت حداکثری خود در روزهای آغازین انقلاب قدرت و توان خود را به دنیا نشان دادند و با رای ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساند.

اینجانب ضمن گرامی داشت این روز بزرگ و تبریک سال ۱۳۹۴ که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال «دولت و مردم ، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است؛ مجد و عظمت ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماییم و امیدواریم که در این سال با کمک و حمایت مردم شریف و متدین استان با غلبه بر مشکلات گام های استوارتری در راه توسعه و پیشرفت استان برداریم چرا که در واقع یکی از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین جامعه بوده است و تا زمانی که این همدلی و همزبانی وجود داشته باشد، قطعاً مسیر توسعه و پیشرفت هموارتر خواهد بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.