سرویس: غیر تولیدی » نقلی 02:40 - یکشنبه 09 فروردین 1394

استاندار اصفهان:

فرمانداران اجازه ندهند حاشیه های انتخابات به متن تبدیل شود/ ضرورت ساماندهی چاه های حریم زاینده رود

استاندار اصفهان گفت: باید برنامه ریزی در خصوص ساماندهی چاه های غیرمجاز به خصوص چاههایی که در حریم و بستر رودخانه هستند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در اولین گردهمایی فرمانداران استان در سال ۹۴، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) به سال “دولت و مردم، همدلی و هم زبانی” گفت: شعار امسال معنا و مفهوم زیادی دارد و با توجه به مشکلات موجود، این شعار باعث وحدت و یکپارچگی دولت و مردم خواهد شد و امیدواریم در سایه ی این همدلی و همزبانی، مشکلات حل شود و هماهنگی بیشتر بین دولت و ملت ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدتی است برخی موفقیت های دولت را به نفع خود مصادره می کنند؛ اظهار داشت: فرمانداران و مسئولین باید اقدامات شاخص دولت را به صورت مستمر، شفاف، دقیق و بدون بزرگنمایی به مردم گزارش دهند.

وی تاکید کرد: فرمانداران باید مسائل امنیتی و انتخاباتی حوزه خود را بصورت مستمر و منظم رصد کنند و گزارشات هفتگی به مدیریت استان ارائه دهند.

مدیر ارشد استان افزود: در جریان انتخابات باید سعی شود که حاشیه سازی و جو سازی وجود نداشته باشد و فرمانداران باید مواظب باشند که حاشیه ها به متن تبدیل نشود و متن نیز به حاشیه نرود.

وی ادامه داد: فرمانداران در جریان سخنرانی ها باید از حضور افرادی بهره گیرند که در جهت ایجاد وفاق، وحدت، همدلی و همزبانی قدم بردارند.

استاندار اصفهان به تعامل فرمانداران و رسانه ها اشاره کرد و افزود: فرمانداران باید تلاش نمایند تعامل و همکاری دوجانبه با رسانه ها داشته باشند و مواردی را که نیاز به پاسخگویی دارد با در نظر گرفتن جمیع شرایط و با هماهنگی اقدام نمایند.

رسول زرگرپور در ادامه تاکید کرد: فرمانداران باید مراقب باشند که مصوبات شورای شهر که قانوناً توسط فرمانداری تایید و ابلاغ می گردد و دارای مرّ قانون بوده اجرا شود.

زرگرپور تاکید کرد: با توجه به شعار در نظر گرفته شده توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، فرمانداران باید تلاش نمایند در اتاقشان به روی همه ی مردم، گروه ها و جریانات مختلف باز باشد و فضای تعامل و همدلی را هرچه بیشتر در سطح شهرستان ها گسترش دهند.

استاندار اصفهان به مشکلات پیش روی استان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: مشکل آب همچنان از مشکلات اساسی و جدی استان است و با توجه به فقدان برف در سرشاخه های زاینده رود، نگرانی ها افزایش یافته است.

رسول زرگرپور تاکید کرد: همه فرمانداران بخصوص شهرستان هایی که در حوضه ی آبریز زاینده رود هستند باید صرفه جویی و مصرف بهینه را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: فرمانداران باید نسبت به نصب سیستم های کاهنده ی مصرف در ادارات، مجتمع های بزرگ، دانشگاه ها و بیمارستان ها دستورات لازم را ابلاغ نمایند و برنامه ریزی در خصوص ساماندهی چاه های غیرمجاز به خصوص چاههایی که در حریم و بستر رودخانه هستند را مورد توجه قرار دهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.