سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 23:48 - جمعه 07 فروردین 1394

رئیس کمیته امداد کوهپایه خبر داد:

طرح های خودکفائی کمیته امداد پربینده ترین غرفه کمپ نوروزی بخش کوهپایه

رئیس کمیته امداد کوهپایه گفت: بیشترین بازدید مسافرین نوروزی در کمپ بین راهی کوهپایه به اصفهان در تعطیلات نوروزی 1394 به غرفه های مجریان طرح خودکفائی کمیته امداد اختصاص دارد.

موسی کاظمی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به حضور مجریان طرح های خودکفایی کمیته امداد در کوهپایه در کمپ نوروزی کوهپایه اظهار کرد: حضور در کمپ های نوروزی و همچنین برخی نمایشگاه ها می تواند در بازتاب کار تحسین برانگیز جوانانی توانمند در عرصه خودکفایی سودمند واقع شود و مشوق خوبی برای دیگر افراد باشد.

رئیس کمیته امداد کوهپایه با توجه به غرفه های موجود در این کمپ گفت: این کمپ با حضور مجریان طرح قلم زنی، مینا کاری و نانوائی خانگی جلوه خاصی گرفته و بیشترین بازدید کننده و خریدار را به خود اختصاص داده است.

IMG_5266
وی همچنین با توجه به محل جانمایی شده کمپ در 5 کیلومتری شهر تودشک به طرف کوهپایه متذکر شد: به منظور استقبال دوبرابر مسافران نوروزی از این کمپ بهتر این بود که مکانی برای برپایی در نظر گرفته شود که مورد استفاده مسافران ورودی و خروجی به شهر اصفهان قرار گیرد تا مسافران و غرفه داران بهترین بهره را ببرند.
کاظمی با توجه به بهترین استقبال از برخی غرفه های طرح های خودکفایی کمیته امداد افزود: بیشترین بازدید مسافرین نوروزی در کمپ بین راهی شهر تودشک به اصفهان در تعطیلات نوروزی 1394 به غرفه های مجریان طرح خودکفائی کمیته امداد اختصاص دارد.
وی در پایان از خانم ها دری در رشته قلم زنی، امیری در رشته مینا کاری و همچنین مددجوی این ارگان در قسمت نان خانگی و حضور موثر آنها در کمپ کوهپایه تشکر ویژه داشت.

IMG_5298 IMG_5274

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.