سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:03 - پنجشنبه 06 فروردین 1394

رئیس ستاد راهیان نور اصفهان:

۴۵ هزار اصفهانی در ایام نوروز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

رئیس ستاد راهیان نور استان اصفهان با اشاره به بازدید ۴۵ هزار اصفهانی از مناطق عملیاتی جنوب گفت: تاکنون ۳ اردوگاه برای بازدید زائرین اصفهان از مناطق عملیاتی در نظر گرفته شده که این اردوگاه ها در اهواز، دارخوین و خرمشهر هستند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد حسین عابدینی اظهار داشت: امسال سهمیه ای که برای اعزام کاروان راهیان نوربه استان اصفهان داده شده که شامل 45 هزارنفر سهمیه محلات، 5 هزار نفر دانشجویی و 36 هزار نفرکاروان‌های دانش آموزی بوده است.

وی با اشاره به حضور 200 نفر خادم خواهر و برادر در 3 اردوگاه مناطق عملیاتی جنوب جهت پذیرایی از زائران افزود: در بین خادمین اقشار مختلف شامل پزشک، معلم، مهندس، مدیر، استاد دانشگاه و غیره حضور دارند.

رئیس ستاد راهیان نور استان اصفهان تصریح کرد: امسال برنا مه های متنوعی برای زائران مستقر در3 اردوگاه مناطق عملیاتی جنوب برای زائرین در نظر گرفته شده که شامل نمایشگاه محصولات فرهنگی، طبخ غذای گرم با کیفیت در اردوگاه اهواز، تجهیز خوابگاه ها به تخت، وسایل و امکانات مناسب برای اسکان، ایجاد پست امدادی و ایمن سازی اردوگاه ها به وسایل اطفاء حریق و غیره بوده است.

وی بیان کرد: حضور روحانیون به صورت دائمی برای اقامه نمازدراردوگاه ها، ایجاد فضاهای فرهنگی، اهداء بسته های فرهنگی به زائران ، برپایی خیمه های عزاداری فاطمی، شبیه سازی رزمایش های دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده در اردوگاه های استان اصفهان برای زائران است.

سرهنگ عابدینی تصریح کرد: امسال علاوه بر ظرفیت های اعزام کاروان راهیان نوربه مناطق عملیاتی جنوب، بیش از هزار ازنخبگان استان اصفهان، شامل ورزشکاران، جامعه پزشکی، وکلا و حقوقدانان و40نفرزائر خارجی نیزقبل ازشروع سال نو و پس ازآن ازمناطق عملیاتی بازدید کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.