سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:05 - چهارشنبه 05 فروردین 1394

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد

اموال 250 مالباخته در مخفیگاه سارق کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سارق معتاد و سابقه‌داری که اقدام به سرقت اموال از داخل خودروهای شهروندان می‌کرد در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این استان دستگیر و اموال 250 مالباخته از مخفیگاه وی کشف شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از فارس؛ ستار خسروی اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در حوزه شرق اصفهان، کارآگاهان پایگاه شرق این پلیس موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و تحقیقات وسیعی را برای دستگیری سارق یا سارقان انجام دادند.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه پلیسی کارآگاهان رد پایی از یک سارق سابقه‌دار در این سرقت‌ها به دست آورده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ویژه وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل اموال مسروقه متعلق به 250 نفر از شهروندان شامل کیف پول، مدارک و کارت شناسایی و… را کشف کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه متهم فردی 55 ساله، اهل و ساکن اصفهان، بیکار، معتاد و دارای سوابق متعدد کیفری است گفت: وی در تحقیقات صورت گرفته با اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت، در ساعات پایانی شب در محل‌های خلوت و کم تردد پرسه زده و با استفاده از فرصت مناسب و با شکستن شیشه و یا تخریب قفل در خودروها اموال و اشیای با ارزش داخل خودروها را به سرقت برده و با فروش آن‌ها مواد مصرفی خود را تهیه می‌کرده است.

خسروی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام ‌شده 140 نفر از شهروندان اموال و مدارک خود را شناسایی و تحویل گرفتند و تلاش برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی توسط این سارق و افرادی که در حوزه شرق اصفهان اموال آن‌ها به این شیوه سرقت رفته می‌توانند جهت پیگیری پرونده خود به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.