سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:59 - چهارشنبه 05 فروردین 1394

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

طرح آرامش بهاری به صورت ویژه در امامزادگان شرق اصفهان اجرا شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طرح آرامش بهاری به صورت ویژه در امامزادگان شرق اصفهان خصوصا امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه اجرا می گردد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: در اولین روز طرح آرامش بهاری ویژه ایام نوروز و طرح سوگواری یاس نبوی ویژه شهادت حضرت فاطمه الزهرا در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه بخش بن رود حضرت حجت الاسلام والمسلمین صادقی مدیر کل محترم اوقاف امور خیریه استان اصفهان از بقاع متبرکه ای که در آن طرح در حال اجرا میباشد بازدید کرد.
حجت السلام صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در بازدید از اجرای طرح آرامش بهاری که در ایام نوروز در شهرستانهای استان اصفهان برگزار می گردد در آستان مقدس امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه حضور یافت.
حجت الاسلام صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه با تاکید بر این نکته که این امامزاده به قطب فرهنگی شرق اصفهان تبدیل شده است گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که بقاع متبرکه بایستی به قطب فرهنگی تبدیل گردد، طرح آرامش بهاری به صورت ویژه در امامزادگان شرق اصفهان خصوصا امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه اجرا می گردد.
حجت الاسلام صادقی بیان کرد: برای توسعه صحن آستان مقدس امامزاده میرزین العابدین شهر ورزنه اعتباری بالغ بر500/000/000ریال اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: این مکان در ایام تعطیلات نوروزی آماده پذیرای و محل اسکان مسافران نوروزی می باشد.
در پایان از خادمین این امامزاده و خادمین مساجد شهر ورزنه با اهدای هدایای تقدیر وتشکر به عمل آمد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.