سرویس: تولیدی » خبر پوششی 13:34 - چهارشنبه 05 فروردین 1394

در چهارمین یادواره شهدای روستای سهران مطرح شد:

یادواره شهدا از زیباترین مصادیق کار فرهنگیست

در چهارمین یادواره چهار شهید روستای سهران بخش بن رود یاد و خاطره حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه: حجت الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره ی شهدا در بین نسل چهارم انقلاب اظهار کرد: یادواره شهدا از زیباترین مصادیق کار فرهنگی است و برگزاری اینگونه مجالس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
وی با بیان این مطلب که امروز ما هرچه داریم به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنهاست، تصریح کرد: شهدا با ایثار جان خود آزادی و استقلال را به کشور هدیه دادند.
عباسی بیان کرد: آنچه اکنون کشور و ملت ایران در زمینه های مختلف دارند نتیجه رشادت های مثال زدنی شهدا است و باید بیش از پیش قدردان این مجاهدت ها بود.

IMG_0248
سرهنگ محسنی راوی هشت سال دفاع مقدس هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدانی دانست که همچون سیدالشهدا مظلومانه به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت قرار دارد، افزود: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.و با اشاره به اینکه هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، کم است، افزود: باید یاد و نام شهدا برای همیشه زنده نگه داشته شود.
محسنی شهدا را حاضر و ناظر بر اعمال همگان دانست و بیان داشت: ما باید با اعمال خود راه پر فروغ شهدا را ادامه دهیم راهی که در وصایای شهدا بسیار به آن توصیه شده و آن تبعیت از ولی امر و ولایت فقیه و حرکت در این مسیر نورانی است.

بخش بن رود وشهر ورزنه بیش از 187 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “یادواره شهدا از زیباترین مصادیق کار فرهنگیست”

  1. رضا گفت:

    در اشکهران نیز یادوراه شهدا برگزار شد با کیفیت بسیار عالی و پیشرفته.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.