سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 12:26 - چهارشنبه 05 فروردین 1394

فرماندار شهرستان اصفهان:

بندر خشک اقدامی موثر در زمینه اشتغال است

فرماندار اصفهان گفت: بندر خشک از موضوعات فنی و اجرایی است که نقش موثری را در زمینه ی کار آفرینی برای مناطق آسیب دیده ایفا می کند.

فضل الله کفیل در گفتگو با خبرنگار اقتصادی اصفهان شرق با اشاره به اهمیت بندر خشک در ایجاد اشتغال اظهار کرد: کار آفرینی از موضوعات مهم در احداث بندر خشک است و امتیاز مهمی که در خصوص جانمایی در نظر گرفته شده احداث این بندر در شهرستان اصفهان و خصوصا شرق اصفهان می باشد.

فرماندار اصفهان با اشاره به این مطلب که هنوز مکان قطعی در خصوص احداث بندر خشک به اطلاع فرمانداری نرسیده اذعان کرد: پیشنهاد 3 نقطه از شرق اصفهان که دارای ظرفیت قانونی و پتانسیلی است داده شد ولی هنوز مکان قطعی در این خصوص گزارش نشده است.

وی خاطر نشان کرد: شروط لازم در جانمایی قطعی امتیاز بالا تر فنی و استاندار د های لازم در راه اندازی بندر خشک است تا بتوان استفاده ی بهینه از ظرفیت های ویژه ی اقتصادی این مکان برد.

کفیل در پایان تصریح کرد: بندر خشک طرح ویژه ای است که سرمایه گذاری عمده را می طلبد و امیدواریم نقش موثری در مناطق آسیب دیده داشته باشد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “بندر خشک اقدامی موثر در زمینه اشتغال است”

  1. میراحمدی گفت:

    حاج اقا کفیل بنده از ابتدا در جریان بندر خشک بوده ام انشالله که حق مردم ورزنه ضایع نگردد زیرا اصل بندر خشک به خاطر ورزنه در اصفهان کلید خورد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.