سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 07:30 - سه شنبه 04 فروردین 1394

بعد از سه سال:

کمپ نوروزی بخش کوهپایه در انتظار نگاه ویژه مسئولان مانده است

عضو شورای بخش کوهپایه گفت: کمپ های نوروزی از نبود مدیریت واحد رنج می برد.

اکبر بابایی در گفتگو با اصفهان شرق از احداث کمپ نوروزی کوهپایه خبر داد و اظهار کرد: با همکاری بخشداری کوهپایه کمپ نوروزی با 14 غرفه در مسیر جاده ترانزیتی تودشک احداث شد تا بتوان خدمات تفریحی رفاهی ایده الی را به مسافران ارائه دهد.

عضو شورای بخش کوهپایه با اشاره به اهمیت کمپ در کاهش تصادفات جاده ای اذعان کرد: با توجه اینکه جاده ی تودشک جز محورهای اصلی مواصلاتی چند استان کشور به اصفهان است وجود کمپ نوروزی در قالب استراحت گاه می تواند در کاهش تلفات جاده ی نقش موثری را ایفا کند.

وی با ذکر نبود مدیریت واحد به عنوان ضعف حاکم بر کمپ های نوروزی گفت: با وجود عنایت همه ی مسئولان در احداث کمپ های نوروزی ضعف مدیریتی در بهبود مسائل این مکان ها به چشم می خورد و می طلبد تا مدیریت واحدی در راه اندازی کمپ های نوروزی ایجاد شود.

بابایی از نبود آمبولانس با وجود مکان مجهز اورژانس در تودشک خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این محور جز حادثه خیز ترین نقاط از ملا احمد تا کوهپایه محسوب می شود ولی نبود اورژانس مجهز به دستگاه آمبولانس از ایرادات مطرح شده در خصوص خدمات جاده ای به مسافران است.

وی با تشکر از همراهی بسیج و بخشداری بر پایی کمپ نوروزی بخش کوهپایه افزود: خواسته ی همه ی حل متولیان کمپ های حضور مستمر و سرزده مسئولان استانی و میدانی مسائل موجود در کمپ ها است تا با حوادث غیر مترقبه نظیر طوفان های بهاری به یک باره زحمات یک ماهه مردم در احداث کمپ ها هدر نرود.

گفتنی است استفاده گسترده از ظرفیت بچه های فعال بخش کوهپایه و برخی امکانات فرهنگی در این زمینه نکته ی حائز اهمیت در کمپ نوروزی کوهپایه بود.

امید آن داریم تا فرماندار اصفهان با حضور خود در این کمپ به خواسته ی این عزیزان پاسخ مثبت دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.