سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 13:08 - چهارشنبه 05 فروردین 1394

سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راههای استان اصفهان خبر داد:

فروردین 94 آغاز عملیات آسفالت جاده پر خطر نصر آباد به محمد آباد

سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راههای استان اصفهان از آغاز عملیات آسفالت محور نصر آباد به محمد آباد بعد از تعطیلات نوروزی خبر داد.

عباسعلی صالحی در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به انجام عملیات آسفالت محور ورزنه به اژیه اظهار کرد: در حال حاضر اکیپ آسفالت جاده ای در محور ورزنه به اژیه حضور دارند که به محض ورود اکیپ به شهر اژیه آسفالت ورودی مسکن مهر اژیه و ساختمان آتش نشانی در دستور کار قرار می گیرد.

سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راههای استان اصفهان با اشاره به احجام پروژه جاده هرند به کوهپایه افزود: مدت زمان در نظر گرفته شده در خصوص این پروژه 22 ماه است که با تخصیص به موقع اعتبارات امیدواریم طول زمان این پروژه را کاهش دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبر نگار ما مبنی بر تاخیر تکمیل محور محمد آباد به نصر آباد تصریح کرد: عملیات زیر سازی این پروژه به اتمام رسیده و مناقصات برای آسفالت انجام شد و در این خصوص بعد از تعطیلات نوروزی عملیات آسفالت آغاز می شود.

صالحی با اشاره به برخی مشکلات مسیر مذکور اذعان کرد: ترمیم پل قرار گرفته در این مسیر کوتاه و مشکلات ناشی از آزاد سازی زمین های اطراف از موارد تاخیر در تکمیل پروژه است که با در نظر گرفتن اعتبارات مشکل آسفالت به زودی حل شود.

به گزارش اصفهان شرق، تکمیل جاده ی 4 کیلومتری نصر آباد به محمد آباد حدود 2 سال است در بین وعده های مسئولان مانده است و همچنان خطرات این مسیر مردم این منطقه را تهدید می کند. امام جمعه شهر نصرآباد چندین مرتبه در خطبه های نماز جمعه تکمیل این مسیر را یادآور شده است ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته!!!

 

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “فروردین 94 آغاز عملیات آسفالت جاده پر خطر نصر آباد به محمد آباد”

  1. فرهنگ گفت:

    بنام خدا
    امیدوارم زمانی برسد که مسئولان ما به دنبال حل مشگلات مردم بدوند نه اینکه مردم به دنبال انان بدوند ودائما قول بشنوند وعمل کم ببینن امیدوارم بعد از چندین بار قول دادن ودرج در همین سایت در فروردین ماه امسال مسئولین از شرمندگی مردم در آمده واین جاده با این مسیر کوتاه به بهره برداری برسد

  2. حاج ولی گفت:

    سلام
    با تشکر فراوان از پیگیری های اصفهان شرق و بزرگواری مسوولان محترم
    به استحضار می رساند در سال 89 از طرف پلیس راه استان این محور به عنوان حادثه خیز اعلام و در جریان سفر 11 آبان 90 فرماندار محترم و هیات همراه متشکل از مدیران استان و شهرستان به نصرآباد دو بانده سازی این محور در زمره مصوبات قرار گرفت و از اوایل سال 91 پیمانکار مستقر و عملا در نیمه اول سال 91 احداث باند دوم آغاز شد و الان که وارد سال 1394 شده ایم متاسفانه هنوز این چهار کیلومتر تکمیل نشده است و امیدواریم این بار طبق قول مسوولان محترم این پروژه تکمیل شود.
    لازم به ذکر است با توجه به اهمیت موضوع و احساس نیاز مبرم و خطرات جانی مالکین اراضی اطراف هیچ درخواست معوض و ممانعتی نداشتند و موضوع آزادسازی اصلا در کار نبوده است و نباید همراهی مردم را مسوولان محترم در سال همدلی و هم زبانی این گونه جبران کنند. موضوع مطرح فقط فیبر نوری بود که با یک جلسه صورتجلسه و حل شد.
    ضمن این که 2 فروردین 86 در جریان سفر استاندار محترم وقت ( آقای بختیاری ) به نصرآباد مصوب شد تا آخر 86 محور سه راهی محمدآباد تا اما زاده علی اکبر روکش آسفالت شود که متاسفانه علیرغم این که سالانه مبالعی برای این کار دیده شد ولی اقدامی صورت نگرفت البته شاید منظور 1486 بوده نه 1386. به هر حال امیدواریم مسوولان بزرگوار ضمن تکمیل و به بهره برداری رساندن باند دوم ، روکش آسفالت بخشی از باند قبلی که مورد استفاده قرار می گیرد را هم انجام دهند. باز هم تشکر از همه مسوولان محترم که به نحوی در اجرا و تکمیل این پروژه دستی داشته و دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.