سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:49 - دوشنبه 03 فروردین 1394

فرماندار دشت آزادگان خبر داد:

حضور پرشور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان

فرماندار دشت آزادگان گفت: حضور کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی در یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان از دوم فروردین شتاب بیشتری خواهد داشت.

به گزارش اصفهان شرقز: عبدالرحیم ناطقی در گفت و گو با جهاد رسانه ای شهید رهبر بیان کرد: در سالهای گذشته حضور زائران در یادمان های دفاع مقدس چشمگیر بوده است که با توجه به استقبال این زائران امسال تعداد بیشتری در یادمان‌ها حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: حضور کاروان راهیان نور و مسافران نوروزی در یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان از دوم فروردین شتاب بیشتری خواهد داشت.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان ادامه داد: با حضور نیروی انتظامی و پلیس راهور استان خوزستان تاکنون حادثه ای در محل یادمان های دفاع مقدس این شهرستان رخ نداده و تردد در جاده های منتهی به یادمان ها به سهولت در حال انجام است.

ناطقی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای حضور زائرین راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس فراهم شده است افزود: تمامی امکانات رفاهی ،خدماتی، بهداشتی در یادمان‌ها فراهم شده است.

وی اظهار کرد: همچنین برای استقبال از کاروان راهیان نور و میهمانان نوروزی، سیاه چادرهایی در شهرهای بستان، سوسنگرد و هویزه برپا شده و در این چادرها از مسافران پذیرایی می شود.

دشت آزادگان در جنوب غرب استان خوزستان قرار دارد که است که بدلیل قرار گرفتن در مسیر تردد راهیان نور هر ساله میزبان شماری از زائران یادمان های دفاع مقدس است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.