سرویس: تولیدی » خبر پوششی 00:08 - یکشنبه 26 آبان 1392

بزرگداشت شهادت امام حسین(ع) در هنرستان انقلاب اسلامي شهر ورزنه

معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش در مراسم بزرگداشت امام حسین(ع) گفت: امام سجاد(ع) در اوج غربت پیام‌رسانی مکتب اسلام را در قالب مناجا‌ت‌های عارفانه با خداوند متعال و گله و شکوه از نابخردان روزگار اعلام کرد

Vater MarkhjghLKJLJKLJLJ
به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنهک همزمان با سومین روز شهادت امام حسین(ع) مراسم روضه خواني و عزاداري در نمازخانه هنرستان انقلاب اسلامي شهر ورزنه برگزار گرديد.

Vater MarkhjghGFHGFHGJJ

حجت الاسلام شاهميري امام جماعت شهر ورزنه  گفت: مراسم عزادري امام حسين(ع) بايد دانشگاه تربيت انسانها باشد .دراين برنامه ها بايد انسانها ساخته و نسل جوان و نوجوانان ما تربيت حسيني شوند تا اينكه كشور وانقلاب و نظام اسلامي از همه خطرات مصون ومحفوظ بماند.

همچنين در ادامه بيان كرد: مراسم عزاداري امام حسين(ع) بايد محل ترويج قرآن و آيات الهي، بيان احكام ديني و فقه و فقاهت اسلامي باشد و حقيقتا براي رسيدن به چنين اهدافي بايد براي مسئولان هيئت‌هاي مذهبي و دست‌ اندركاران امور هيئت‌ها دوره‌هاي آموزشي، ارتقاي سطح تحصيلي و آگاهي‌هاي لازم از اوضاع و احوال روز را در داشته باشند.

در ادامه  قاسمي زاد معاون پرورشي اداره آموزش و پرورش ضمن تسليت این ایام، امام سجاد (ع) را به عنوان پیام ‌رسان فرهنگ اصیل عاشورایی یاد کرد و گفت: آن حضرت در اوج غربت پیام‌رسانی مکتب اسلام را در قالب مناجا‌ت‌های عارفانه با خداوند متعال و گله و شکوه از نابخردان روزگار اعلام کرد و با به یادگار گذاشتن مجموعه‌ فاخری همچون صحیفه سجادیه سعی کرده است اوج رابطه عارفانه و عاشقانه بندگان با معبود همیشه جاوید را بیان کند.

همچنين دراين مراسم حيدري و زارعي عضو شوراي شهر ورزنه حضور داشتند و از دونفر از دانش آموزان نخبه هنرستان آقایان مهدي صالحي وسعيد زارعي كه در رشته تحصیلی خود مقام اول استاني را كسب كرده تقدير وتشكر به عمل آوردند.

Vater MarkhjghTYYNTB Vater MarkhjghJHLJL Vater MarkhjghIKHKJL JHJJ TTYRTH HGGVFVT

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.