سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 10:10 - یکشنبه 02 فروردین 1394

وزیر نیرو در پیامی نوروزی عنوان کرد

بخش بزرگی از کشور دچار خشکسالی شدید است

وزیر نیرو در پیام نوروزی خطاب به همکاران صنعت آب و برق، تداوم تامین آب و برق در سال ۹۴ به‌ویژه تابستان پیش رو را مستلزم تلاش مضاعف صنعت‌گران این بخش و همراهی آگاهانه مردم دانست.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از تسنیم، حمید چیت‌چیان در پیام نوروزی خود گفته است:

“همکاران گرامی صنعت آب و برق؛ حلول سال نو و بهار پرطراوت، این نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت که با نام و یاد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) نیز مقارن است را به همه شما عزیزان در مجموعه بزرگ صنعت آب و برق تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال برای‌تان مسئلت می‌نمایم.

سالی که گذشت و از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده بود، با همه فراز و نشیب‌ها، با همت و تلاش شما همکاران در شرایطی به پایان رسید که از یک طرف با تامین مستمر و بدون وقفه آب و برق در سطح کشور در طول سال و از طرف دیگر با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی حوزه آب، آبفا، برق و انرژی قرین و همراه بود.

لذا لازم می‌دانم مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از یکایک شما عزیزان ابراز نمایم.

همکاران گرامی، بخش بزرگی از کشور همچنان با خشک‌سالی شدید مواجه است. تامین آب و برق در تابستان امسال با توجه به ادامه وضعیت نامطلوب متاثر از کاهش نزولات جوی و تغییر اقلیم و همچنین عدم تعادل درآمدها و هزینه‌های صنعت، نیازمند تلاش بیشتر شما عزیزان، ارتقای آگاهی‌های عمومی نسبت به ابعاد جهانی و ملی بحران آب و انرژی و جلب همکاری و همراهی آگاهانه و مسئولانه مردم عزیزمان در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف آب و برق بوده و تلاش مضاعف و خستگی‌ناپذیر و احساس مسئولیت بیشتر همه ما خدمت‌گزاران مردم در مجموعه وزارت نیرو را می‌طلبد که به لطف پروردگار برای گذر از این آزمون الهی نیز امید فراوان داریم.

حمید چیت‌چیان – وزیر نیرو”

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.