سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 15:28 - شنبه 25 آبان 1392

آغاز مسابقات فوتسال کارمندان ادارات جرقویه علیا

رییس هیئت اجرایی مسابقات فوتسال کارمندی جرقویه علیا گفت: سلامت و وحدت میان ارگانهای اداری منطقه جرقویه عامل اصلی در برگزاری این دوره از مسابقات کارمندی می باشد.

IMAGE635113800180688082
به گزارش اصفهان شرق: مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان به مدت 4 ماه در سالن ورزشی پوریای ولی شهر حسن آباد جرقویه علیا برگزار می شود. این مسابقات در 14 دوره و به صورت چرخشی در میان تیم ها اجرا خواهد شد.

جواد منصوری رییس هیئت پینگ پنگ و والیبال جرقویه علیا گفت: مسابقات فوتسال کارمندی با میزبانی شهرداری و در اولین دوره و بین 6 اداره این بخش برگزار می شود.
وی افزود: در این مسابقات 6 تیم 10نفره  در 5 روز به رقابت پرداخته و شنبه هفته ی آینده فینال این مسابقات برگزار خواهد شد.

رییس هیئت اجرایی مسابقات فوتسال کارمندی جرقویه علیا گفت: سلامت و وحدت میان ارگانهای اداری منطقه جرقویه و هم بستگی با هم عامل اصلی در برگزاری این دوره از مسابقات می باشد.

وی ادامه داد: ورزش وسیله ای در جهت ارتباط دوستانه در بین کارمندان و آشنایی بیشتر افراد با یکدیگر می باشد.

منصوری به تیم های حاضر در روز افتتاحیه اشاره و افزود: 4 تیم تربیت بدنی، پاسگاه انتظامی حسن آباد، اداره گاز و آموزش و پرورش با هم به رقابت پرداختند و در روزهای آتی برای مشخص شدن قهرمان این دوره تیم ها در قالب گروههای ورزشی با هم به رقابت می پردازند.

وی در پایان به روحیه بالای ورزشی در بخش جرقویه علیا اشاره و برگزاری این دوره  مسابقات را با جدیت و به صورت فراگیر از مشخصات لیگ های ورزشی شهر دانست.
تیم های شرکت کننده در فوتسال کارمندی:

آموزش و پرورش، تربیت بدنی، اداره گاز، اداره برق، شهرداری و پاسگاه انتظامی حسن آباد

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.