سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 10:28 - شنبه 01 فروردین 1394

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

شعار سال 94 سد پولادین در مقابل دشمنان اسلام است

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: 4 کلید واژه مطرح شده در کلام مقام معظم رهبری سد پولادینی در مقابل دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با اصفهان شرق، با تبریک بهار فاطمی به همه ملت ایران اظهار کرد: امید آن داریم در سالی که همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) آغاز شد، عزت و پیروزی جهان اسلام بر کفر جهانی و ظهور امام عصر را مشاهده کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به شعار مقام معظم رهبری در سال 94 تصریح کرد: 4 کلید واژه مطرح شده در کلام مقام معظم رهبری سد پولادینی در مقابل دشمنان اسلام است و توجه مردم و مسئولان را در عمل به آن می طلبد.

وی اذعان کرد: دولت با مدیریت جهادی باید حضور در صحنه پیدا کند و در دهه پیشرفت و عدالت حرکت عظیمی را با پشتیبانی ملت به وجود آورد.

سالک با ذکر کلید واژه ملت در شعار سال 94 افزود: ملت با عزم ملی در تمام صحنه ها حضور دارند و بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند.

رئیس کمسیون فرهنگ مجلس در ادامه تصریح کرد: نکته اساسی در این راستا دو کلید واژه ی مهم همدلی و همزبانی است ، و لازمه همدلی ایمان به خدای متعال ،به مردم، به پیشرفت ارز شها وایمان به تدابیر رهبری و تبعیت از مقام ولایت است اگرهمدلی درقالب ایمان تجلی پیدا کند به طور طبیعی و بر اساس خواست فطرت که حق است ، همدلی در جامعه ایجاد خواهد شد .

وی با اشاره اینکه ایجاد همدلی در گرو دور کردن کینه ها و ضد ارزش ها و مسائلی که مانع پیشرفت است؛ عنوان کرد: برای ایجاد همدلی باید ضد ارزش ها را از محیط شغلی و آموزشی و اجتماعی مان دور کرده و یک دل و یک زبان حرکت کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه کلید واژه بعدی را همزبانی دانست و گفت: درداخل و خارج از کشورملت و دولت باید یک حرف را بزنند و چرا که این همصدایی ،هم افزایی و همپوشانی در زبان ضرورتا روند رشد، پیشرفت و تعالی و عدالت را سرعت می بخشد و جهان به ویژه استکبار جهانی نمی تواند از این همصدایی سوء استفاده کند .

وی با بیان اینکه اگر ملت و دولت یک حرف را زدند مثلا راجع به انرژی هسته ای به عنوان حق ملت ایران و حق ملت های جهان یک صدا این فریاد را زدند دشمن در مقابل این یک صدایی و یک زبانی و همدلی عاجز خواهد شد ؛تاکید کرد:این دو کلید واژه ای را مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال انتخاب کردند؛ یک سد پولادین در مقابل استکبار جهانی است و آنچه مهم است حرکت بر اساس مدیریت جهادی می باشد.

سالک کاشانی در پایان خاطر نشان کرد:مطمئنا سالی که در پیش داریم سالی سرشار از نصرت و پیروزی است علی الخصوص که دو انتخابات مهم مجلس شورا ی اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم و با توجه به منویات مقام معظم رهبری این همدلی و همزبانی می تواند مجلسی ولایتی، پرقدرت ، توانمند و خبرگانی بیدارو آگاه را تحویل جامعه ی ایرانی دهد و با این شرایط است که میتواند در مقابل دشمنان ایستاد ، زیرا که رمز موفقیت ما استقامت و مقاومت درمقابل دشمنان است و این رمزموفقیت تحقق نمی یابد مگر با همدلی و همزبانی.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.